aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweety, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trisha

Trisha Niet meer actief

mijn gyn neemt gewoon elke maand een echo en ik moet elke maand een urinestaal meebrengen, maar voor de rest doet ie niks, we krijgen wel rond 22 w een uitgebreide screeningsecho , anders krijgen we gewone echo en rond 28 w suikertest, maar zolang je (zoals ik heb) geen kwaaltjes hebt en je super voelt neemt ie gewoon echo

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben ongeveer anderhalve kilo aangekomen. maar tot mijn verbazing werd ik ook niet gewogen bij de controle. bij eerdere zwangerschappen was dat wel zo.

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe...ik dacht dat ik tot nu toe veel was aangekomen...maar het kan nog meer dus :)

Hoe weet je eigenlijk of het vocht is..of vet wat je aankomt?

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Sjonge heel verschil ja! Ik wordt helemaal niet gewogen bij de VK, bloeddruk meet ze wel altijd, buikomvang is vorige week voor het eerst gemeten, bloedprikken hebben ze alleen in het begin bij de screening gedaan en een paar weken terug nog 1x voor Hb en urine hoef ik helemaal niet mee te nemen...

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben pas laat naar de dokter gegaan...eerste keer dat ik ging was ik 17 weken...heb echo gehad, bloed geprikt en urine gegeven.
    De tweede keer was ik 23 weken en heb weer hetzeflde gehad..en ze keken ook naar mijn gewicht en bloeddruk. De derde keer is dus straks met 30 weken :)

6. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Vreemd dat sommige VK's de urine niet nakijken! Bij mij wordt die iedere keer de urine nagekeken, ik wordt ook iedere keer gewogen, bloeddruk en de buikomvang bekeken en naar het hartje geluisterd. Om de 2 maanden prikken ze om het ijzergehalte te controleren. Zo kunnen ze precies zien of met mij alles goed gaat en de baby goed groeit. Dacht dat dat overal zo was.

7. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Nee, het ziekenhuis kijken ze alleen met echo of doptone en je bloeddruk, afgelopen keer heb ik toevallig bloed moeten prikken.
    Maar verder doen ze daar ook niets.

Bij mijn andere 2 zwangerschappen was dat wel anders, moest je telkens op de weegschaal.

Deel Deze Pagina