Ik Wilde graag meedoen maar mocht helaas niet. 10 jaar geleden behoorlijk ziek geweest en toen ook operaties gehad met bloedtransfusie. Dan mag je helaas niet meer mee doen! Vind het super van iedereen die mee doet! Heb zelf ook mensen in m'n omgeving die de medicijnen hard nodig hebben, dus had graag geholpen! Voor hen ben ik erg blij dat jullie allemaal wel mee doen!!
Ik heb ook meegedaan.. ben nu net een week klaar. En dat is dan ook wel weer fijn Maar vind het een mooi idee dat je anderen er mee kunt helpen.
Hier nog iets meer dan 5 weken. 1e keer dat ik het denk ik volhoud hihi. Bij dochterlief eerder gestopt, omdat meneer dus totaal niet discreet was. Mijn buurvrouw vroeg in mijn 6e/7e week of ik zwanger was met al die flessen . Inmiddels verhuisd en toch weer geprobeerd en nu wel discreet . 1e en 4e zwangerschap niet meegedaan (door de pil en door spiraal heen), was toen bezig om alles op een rij te krijgen. 3e was leuke verrassing, maar niet opgegeven want was immers net bevallen en niet in staat om me er toe te zetten.. Nu wel weer opgegeven. En vind het nu beter te doen, maar heb ook geen last van misselijkheid, dus dat scheelt al een stuk.
Ik heb bij de eerste meegedaan. Absoluut geen spijt van maar geregeld na het vullen van de flessen boven het toilet gehangen omdat de geur me zo misselijk maakte. Deze keer was ik met 5 weken al aan het spugen en heb ik besloten daarom deze keer niet mee te doen. Maar vind het een super goed doel!
Ik doe ook mee, bij mij komt ze morgen langs voor de test, jammer dat het zo laat is en de eerste week al vervalt maar de mevrouw had vakantie. Ik heb met me eerste zwangerschap niet meegedaan omdat ik me er toen helemaal niet mee bezig heb gehouden, nu heb ik 2 maanden geleden een miskraam gehad en bedacht me toen ook dat een zwangerschap niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is dat ik me daarom heb opgegeven. Ik ga alleen thuis urine opvangen niet op me werk, het zal dus niet veel zijn maar alle beetjes helpen.