Elke dag hoofdpijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door WanneBeMommy, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Pff, heb hier nu al een aantal dagen/weken elke dag last van hoofdpijn. Word er helemaal gek van, heb gedacht dat ik misschien niet genoeg dronk, maar ben dat bij gaan houden en daar kan het niet aan liggen. Verder kan ik echt niks bedenken waardoor het zou kunnen komen.

Nadeel is dat je tijdens de zwangerschap alleen paracetamol mag nemen, en die kan ik (lang verhaal) niet innemen. Ibuprofen, wat wel zou kunnen, is slecht voor de baby...

Help! Wat kan ik doen?

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Vervelend meid! Mss ff bellen naar je VK?

3. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Zitten je schouders misschien vast? Of je nek? Misschien heb je daardoor last van hoofdpijn? En wellicht ook geen gek idee om je bloeddruk te laten controleren.

Sterkte!

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zou even contact opnemen met je vk inderdaad. Er zijn vast pijnstillers die kort durend gebruikt mogen worden tijdens de zwangerschap. Succes

5. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan ook door de schommeling komen van de hormonen, ik heb t namelijk ook heel erg gehad rond die weken. Meer dan goed drinken, rust nemen of idd een paracetamol kun je niet doen. Het is bij mij ook zomaar weer verdwenen, hoop voor je dat dat bij jou ook gaat gebeuren. Sterkte!

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb nu zelf gelukkig bijna geen last van hoofdpijn, voor zwangerschap wel, zeker toen ik de pil slikte, vreselijk, toen ik gestopt was heb ik een maand af moeten kicken, elke dag pijn in mijn hoofd, daarna ging het véél beter. Achteraf dus door die hormoonrommel in de pil.
    Heb nu alleen hoofdpijn als ik moe ben, of door slecht slapen, zoals de afgelopen dagen toen het zo ontzettend benauwd was. Dan houd het ook zo 3 dagen aan. Hier ook fan van ibuprofen, maarja, moet ook aan de paracetamol. Slik 500 mg. Meestal 1 of 2x per dag.
    Ik zou idd even de VK inlichten, misschien kan zij je bloeddruk keer extra meten, o.i.d. Maar het kunnen ook je "hormonsters" zijn, en helaas is daar niet veel aan te doen.
    Veel sterkte ermee!

7. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor als je helemaal geen pijnstillers kan gebruiken: een vriendin van me is gestopt met haar migraine medicatie en gebruikt nu een soort menthol stick. Die wrijf je op je slapen, dat werkt verkoelend. Bij mij werkt het niet afdoende, maar bij haar wel. Misschien eens proberen?

8. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @searwen, dank je wel voor de tip. Ga ik zeker eens proberen,

Deel Deze Pagina