Hallo allemaal, Mijn naam is Marinde en ik ben nu 13 weken zwanger van ons derde kindje. De andere twee zijn 5 en 3 jaar. Wij hebben lang getwijfelt of we voor en derde zouden gaan. We hebben namelijk alles op orde en de oudste zijn al heel zelfstandig waardoor we al veel van onze vrijheid terug hadden. Deze vrijheid gaan we begin februari dus inleveren. Ook speelde mee dat we bang waren dat het derde kindje wellicht niet gezond zou kunnen zijn en welke gevolgen dit zou hebben op ons gezin. Nu we eenmaal zwanger zijn hebben we besloten om geen extra onderzoeken te laten doen. Ik wens iedereen hier een fijne zwangerschap. Marinde
hoi hoi, ik herken dit wel hoor...heb zelf twee jongens een van 8 en een van 5...dus ook mijn vrijheid al terug zeg maar....maar wij gaan ook voor een derde...het is ook gewoon zo mooi...zo'n kleintje erbij...maar ik begrijp je goed hoor...maar aan de andere kant je krijgt er zo iets moois voor terug...het blijft een wonder..ik wens je een hele fijne zwangerschap.... groetjes van anita
hoi welkom zelf ben ik ook zwanger van de derde. mijn oudste is 10 en nu nog de jongste 21 maanden. was ook echt een terugschakeling qua vrijheid. gefeliciteerd en geniet ervan jennefer
welkom en gefeliciteerd, voor de rest kan ik er niet over mee praten ik ben net bevallen van me eerste