Ik ben 29 jaar en in oktober gestopt met de pil en werd netjes na 4 weken ongesteld, de maand erna kwam mijn ongi een week te laat. Verder had ik ontzettend last van allerlei kwaaltjes, nu blijkt achteraf dat het kwam door het ontpillen. Nu ben ik met mijn derde poging bezig, maar eigenlijk wilden we het deze maand rustig aan doen omdat we eind mei gaan trouwen. Als ik nu zwanger word loop ik dan met zo'n dikke buik.. Maar we hebben wel seks gehad rond de eisprong en nu heb ik last van mijn onderrug, steekjes onderin mijn buik, honger en ben ik veel moe en heb ik last van mijn tepels en had een paar dagen geleden ongi krampen wat nuw eer over is. Morgen is mijn NOD en ondanks dat ik liever niet met een dikke buik wil trouwen, hoop ik toch stiekem dat ik zwanger ben...Wat denken jullie, zouden deze kwaaltjes duiden op ongesteldheid of nog steeds het ontpillen of dat mijn ongi eraan komt?
Hee SuzieQ, welkom hier! Tjaaa die klachten elke keer weer. Van wat ik allemaal op dit forum al heb gelezen kan het alledrie zijn! Dus het blijft nog even spannend. Maar je kan morgen testen en heb je al wat uitsluitsel.
ja het is inderdaad spannend allemaal!!! Zit nu in dezelfde fase... Zit nu op dag 36... Heb gemiddelde cyclus van 33, dus spannend Good LUCK!!
Hoi SuzieQ, ben ff benieuwd hoe het met je is, je NOD al geweest dus........ongi? of positieve test??