Hello! Ik moet een cadeautje kopen voor mn jarige schoonzussie maar heb geen flauw benul wat ik voor haar moet kopen! Ze wil binnenkort gaan samenwonen en zijn dus wel wat aan het sparen voor de uitzet. nu wil ik dan wel met iets leuks, grappigs of origineels aankomen. wat is nou leuk om te geven?
tosti ijzer broodrooster waterkoker handdoeken en washandset grappig servies leuke theepot voorraaddozen mooie vaas dekbedovertrek
Oh, leuk, grappig en origineel weet ik niet, maar omdat wij meestal gewoon kopen wat we nodig hebben en ik dus nooit iets weet om te vragen voor mijn eigen verjaardag, vraag ik HEMA-kaartjes. Kan men zelf een bedrag op storten... Maar ja... da's niet leuk, grappig of origineel...
Een mooie wc rol houder met borstel, wc bril en dan allemaal rollen met euro's, hartjes, en andere decoratie er op? Dit allemaal in een doos gevuld met lege wc rolletjes.
Mijn zusje is ook aan he sparen voor haar uitzet. Heb haar vorig jaar voor haar verjaardag een schoonmaakset gegeven. Emmer, stoffer en blik, doekjes etc. Bij de blokker/kruidvat/zeeman hebben ze vaak van die leuke setjes met bloemen etc. Leuk en handig.
Ik zou gewoon vragen waar ze nog belang bij heeft. Misschien niet leuk of origineel, maar dan krijgt ze iig wel iets waar ze echt wat aan heeft en ook wil hebben. Je kan het dan daarna altijd leuk inpakken.
Een deurmat met spreuk. Bij de Ikea zag ik van het weekend zo'n kokosmat liggen met de tekst "you again?". Bij Expo of Conquest heb ik ze een hele tijd terug ook zien liggen (ook zulk soort tekst), maar die hebben een ander prijskaartje... Of een vogelhuisje. Evt. zelf beschilderen of mooi laten inpakken met wat groen erbij.
Ik heb vorig jaar voor mijn buurmeisje een wasmand gekocht die heb ik gevuld met handdoeken washandjes wasknijpers vaatdoekjes muffin vormen theedoek glazen kopjes en nog meer. Alles apart ingepakt. Ze vond het helemaal geweldig.
Schoonmaakpakket! Leuk een emmer, dwijl, stoffer en blik, schoonmaakdoekjes, handschoentjes etc in leuke kleuren en motiefjes (hebben ze vaak bij xenos en kruidvat) oepsie was al genoemd zie ik nu
Een "eerste-dag-samenwoon" pakket? Rozenblaadjes, iets lekkers voor in bad als ze die krijgen, massageolie en ander verwen spul. Maar ga anders eens gewoon De Tuinen in voor een verwenpakket. Anders even de Action in voor kijkplezier. Wat ze misschien ook waarderen is een naambordje?
Sorry maar hier zou ik dus echt niet vrolijk van worden hè haha. Zelfs niet als ik voor m'n uitzet spaar.
thee of koffie pakket? dienblad met mokken, theedoosje vullen of lekkere koffie kleine etagere vullen met bonbons. zoiets?
Ik ben zelf dol op Rituals, het ruikt lekker en zelf vind ik het leuk om te geven. Je hebt daar niet alleen lichaamsproducten maar ook geurkaarsen, theepakketen e.d. Je kan een heel leuk pakketje samen stellen met handzeep, handcreme en afwasmiddel. Koop je er nog een grappige afwasborstel/theedoeken bij en je hebt een heel leuk samengesteld pakketje.