Na vaak op deze site te hebben gegluurd heb ik me toch aangemeld. Ik heb het advies gekregen niet teveel met zwanger worden bezig te zijn om elke keer een teleurstelling te voorkomen enz. Toch is er in mijn geval weinig aan te doen. Ik ben van nature een denker en kan het niet wegdenken. Dit is de 2de maand dat we bezig zijn maar omdat ik pas 1 keer (zonder pil) ongesteld ben geweest vind ik het moeilijk om een schatting te maken wanneer ik het weer moet worden. De laatste keer was mijn cyclus 24 dagen dus dan ben ik nu 1 dag overtijd. Gisterenmiddag getest maar negatief. Wel heb ik pijnlijke borsten en tepels en steken in onderbuik. Maar dit had ik vorige maand ook voordat ik ongesteld moest worden. Zijn er meer vrouwen hier die daar last van hebben? Het is nl. zo misleidend.... PS. Het is alleen al heerlijk om dit van je af te schrijven.... Liefs Mickey
Welkom en veel succes. Ik ben in mei gestopt met de pil en daarna in mei en juni ongesteld geweest, hier zat 2,5 week tussen. Ik weet ook niet precies hoe lang mijn cyclus nu is. Nu ben ik al ruim een week overtijd. Weinig symptomen en ook al getest (negatief). Ik ga van 't weekend toch nog maar eens weer testen.
Bedankt voor jullie reacties! @ Yoni-- Wat kan een lichaam toch raar doen he?! Irritant dat we niet goed weten hoelang onze cyclus is. Zo is er ook niet precies een dag waar je naar toe leeft.... Van hoelang ga jij nu uit? Succes en duimen het weekend! Liefs Mickey
Hoi Mickey! Het is heel normaal dat je ineens vanalles voelt hoor, je bent er nu immers zo bewust mee bezig! Ik ben benieuwd. Heel veel succes!