ik ben pemmetje kan iemand mij helpen

Discussion in 'Even voorstellen' started by pemmetje, Feb 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pemmetje

pemmetje Nieuw lid

Feb 8, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

ik ben op dit moment nog niet bezig met kinderen maar nu heb ik vorige week een antibioticakuur gehad (docyceline) en ben 2 x de pil vergeten en dus ook voor die tijd nog gemeenschap gehad nu had ik dus vorige week ook 2 dagen licht bloedverlies maar moet nog een week de pil slikken voor ik de stopweek heb nu heb ik vrijdag de huisarts gebeld het verhaal uitgelegd en de assistente raade me aan een zwangerschapstest te doen dit heb ik vrijdag gedaan maar was negatief maar nu zij mn vriendin zondag ik snap niet hoe de assistente dat gezegd kan hebben want je kunt pas een zwangerschaptest doen uiterst 4 dagen voor je menstruatie en die kleine bloeding zou toch geen innestelbloeding zijn geweest nu weet ik niet meer wat ik moet denken ben helemaal in de war kan ik zwanger zijn maar stop woensdag pas met de pil en word dan maandag pas ongesteld. wat duurt dat lang.
    kan iemand mij raad of advies geven??

pemmetje

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hoi hoi,
    welkom allereerst..

Raar idd van de assistente.. 1.5 week testen voor je ongesteldheid is veel te vroeg.. Het enige wat je kan doen is afwachten en het beste op de dag testen dat je ongesteld moet worden... Je zou het inderdaad 4 dagen voor je NOD kunnen proberen, maar dan heb je nog geen garantie.. Je kan het beste testen op de dag dat je ongesteld moet worden, in jouw geval dus a.s. maandag..

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hey Pemmetje. Ik zou me niet teveel zorgen maken. Je vriendin en Roeltje hebben gelijk. De assistente heeft waarschijnlijk niet echt geweten wat te zeggen en heeft maar gezegd dat je moest testen. Geen zorgen... De kans lijkt me klein dat je zwanger bent dus ik zou als ik jou was gewoon even afwachten tot maandag en zien of je ongesteld word. Zo niet dan dinsdag ochtend een test doen. Succes ermee!

4. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,839
    19,177
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Zoals Lynnami zegt: even afwachten of je gewoon ongesteld wordt en anders testen. Niet gelijk schrikken als je niet netjes op de juiste dag ongesteld wordt: je bent nu gespannen en maakt je zorgen. Dit alleen al kan er voor zorgen dat je later ongesteld wordt. Heel vervelend, want je gaat dan steeds meer stressen waardoor je je menstruatie dus steeds verder naar achteren schuift.

Als je na de dag dat je ongesteld moet worden test, is deze test zeer betrouwbaar. Negatief betekent dan ook echt dat je niet zwanger bent. Je zult zien dat je dan ontspant en snel ongesteld wordt.

De kans dat je zwanger bent is heel klein. Het is wel goed om voor de zekerheid even te testen. Ga nog niet piekeren, daar is tijd genoeg voor mocht het per ongeluk wel raak zijn.

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    welkom!

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    welkom!:) en ik zou nog even afwachten! tot je nod

7. pemmetje

pemmetje Nieuw lid

Feb 8, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik dank jullie voor jullie reacties als het zo zou zijn is het kindje echt welkom eigenlijk zou ik het ontzettend gaaf vinden daarom is het denk ik ook zo spannend omdat ik het stiekem wel wil.
    wel prettig zo om met elkaar erover te praten dank lullie wel

8. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Welkom Pemmeltje,

Het is idd ff afwachten. De test is nu nog niet betrouwbaar.
    Ik zal voor je duimen! Zou goed een innesteling geweest kunnen zijn!

Share This Page