Hoi, Ik ben Clown12, 30 jaar oud en heb me aangemeld omdat ik vragen had en alvast met iemand wilde delen dat ik zwanger ben (het is nog te vroeg om familie in te lichten). Ik ben vandaag precies 6 weekjes zwanger. Ik ben er heel blij mee maar vind het ook heel erg eng omdat ik begin maart een miskraam gehad heb die niet los kwam waardoor ik onder algehele narcose gecuretteerd moest worden. Bij die zwangerschap had ik ook al vroeg symptomen waardoor ik voor mijn nod al wist dat ik zwanger was. Nu heb ik nog steeds geen symptomen en wist ik pas dat ik zwanger was toen mijn menstruatie uitbleef. Aan de ene kant natuurlijk heel fijn dat er geen symptomen zijn, aan de andere kant maakt dat me wel onzeker of alles nog wel goed zit daarbinnen. Bij elk toiletbezoek kijk ik oo of ik geen bloedverlies heb. 2 juli heb ik mijn eerste echo. Ik hoop dat dit een plakkertje zal zijn. Groetjes!
Welkom! Ik ben ook nog niet zo lang lid ik duim voor je dat deze wel blijft plakken! Maar gelukkig zegt de hoeveelheid kwaaltjes niks over hoe het met je kindje gaat: met mijn dochter letterlijk 6 maanden lang bijna elke dag overgeven en een spatader over gehouden.. Nu ben ik inmiddels 26 weken en 2 dagen zwanger van de 2e (een zoontje ) en echt nergens last van! Heel veel succes en geniet van je zwangerschap