Hallo hallo, Na lang hier te hebben meegelezen over de meest uiteenlopende onderwerpen, toch eens besloten mij te registreren om zo ook te kunnen reageren en ervaring uit te wisselen. Ik ben een jonge vrouw van bijna 25 en in december 6 jaar samen met mijn vrouw waar ik in augustus een jaar mee ben getrouwd. Stabiele relatie, stabiel inkomen en sinds een jaar bezitten wij een eengezinswoning. Vorig jaar december hebben wij dan ook de stap gezet onze kinderwens in vervulling te laten gaan door middel van zelfinseminatie met een bekende donor. Onze donor heeft al twee kindjes op de wereld gezet dus we mogen er van uitgaan dat zijn zwemmertjes er nog zin in hebben (we hebben hier nog geen onderzoeken aan gewijd) Helaas is het afgelopen zondag weer misgegaan in onze 7de poging. En zullen wij vanaf volgende week weer vol goede moed de 8ste ronde in gaan. Wij hebben besloten om, indien het lukt, allebei een keer te dragen en ik zal als eerste dragen. Met de nodige tips die ik al her en der heb verzameld hoop ik deze ronde zwanger te worden. En het lijkt me fijn daar over te kunnen schrijven met mensen die in het zelfde schuitje zitten. Groetjes..