Ik zit op dit moment nu 1 week ziek thuis. Dit komt door de stress de laatste tijd op mijn werk. Ik hoef eigenlijk nog maar tot volgende week donderdag en dan gaat mijn verlof in. Vandaag is de Arbo langs geweest en ik heb met hem geen datum afgesproken wanneer ik weer aan het werk ga. Nu belt mijn baas net op of ik morgen langs wil komen voor een gesprek. Daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, omdat hij van de stressfactoren is... Nu is mijn vraag, moet ik wel langs gaan? Want hij heeft net alles van de Arbo gehoord, maar wil het nu van mij horen.... Pfff heb 't helemaal gehad. Dacht dat ik nu rustig weer van zwangerschap kon genieten nu de Arbo was geweest krijg ik weer zo'n telefoontje...
Ik zou als ik jou was ff de arbo hiervoor bellen.. Dan leg je dit uit en kijk maar wat die zegt. Bazen kunnen soms verschrikkelijk zijn hoor! (ervaring genoeg mee ).
Misschien kun je beter je goede wil tonen en toch op gesprek gaan, als je er energie voor hebt. Als die man nou gelukkig ervan wordt dat jij alles voor hem herhaalt, zou ik gewoon gaan. Maar nooit toegeven dat je wel zou kunnen werken als je dat niet kan....