Hoi allemaal, na een hele lange tijd weg geweest te zijn hier heb ik weer ingelogd om wat te vragen. Ik heb het een en ander gelezen en wil jullie om jullie mening en advies vragen. Ik ben op 7 januari jl. ongesteld geworden met een cyclus van ongeveer 28 dagen. Ik heb op 19, 20, 23, 24 en 25 januari seks gehad. Berekend zou op 21 januari mijn eisprong zijn maar afgelopen zondag op 24 januari voelde ik een paar uur lang ontzettende krampen linksonder in mijn buik en het deed ontzettend zeer. Ik denk zelf dat toen mijn eisprong was. Ik heb die dag en die dag erna dus seks gehad. 24 en 25 januari was dat. Was ik nog op tijd denken jullie en was dat ook mijn eisprong die ik voelde of niet? Ook had ik donderdag de hele dag ontzettend last van mijn borsten. Mijn tepels waren onwijs gevoelig en deden heel erg zeer. Ik voelde het tijdens het auto rijden enorm klem zitten in mijn bh, kleding en jas. Ze zijn nu nog wel gevoelig maar de pijn van toen heb ik nu niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee en kunnen jullie mij vertellen wat jullie denken? Alvast bedankt. Ik stel het zeer op prijs! Groetjes!
Hoi! De pijn die je hebt gehad kan rond je eisprong te hebben, al is de pijn niet van de eisprong zelf maar van het groeien van je follikel die groeit, je ei springt niet lang daarna. De seks zit je wel goed mee, zaad blijft lang in leven in de baarmoeder. Het is alleen nu nog te vroeg om te zeggen of het 'gelukt' is, ongeveer een week of langer 6 tot 9 dagen geloof ik, na je eisprong vind de eventuele innesteling plaats. dus dat zou vanaf vandaag zijn, als je inderdaad zondag je ei hebt gehad. Dat is pas te zeggen wanneer je niet ongesteld bent
Elke ronde na mijn eisprong deden mijn borsten ook onwijs zeer en gevoelig. Zegt dus helemaal niets. Je eisprong voelen kan niet, je eisprong kan je alleen bevestigen met temperaturen.