Heey meiden ! Ik ga 29 april verhuizen naar Spanje, en ik wil erg graag in een animatie team werken in een hotel of camping ofzo.. Nu kreeg ik een tip om bij reisbureaus te kijken of ze mensen voor in een animatie team zoeken, dan word je ook via de nederlandse norm betaald. Ik heb er tot nu toe 2 gevonden en 1 waarbij ik waarschijnlijk wel terecht kan. Vacansoleil heb ik gevonden ( daar kan ik niet ) En via Arke. Maar nu is mijn vraag, kennen jullie misschien reisbureaus waarbij je een animatie team hebt ? Sorry weet het niet zo goed te verwoorden . Alvast bedankt, voor de antwoorden.
Oad reizen dacht ik, en volgens mij ook via Holland International. Maar twijfel over die laatste wel even hoor. Succes en leuk dat je naar Spanje gaat verhuizen zeg.
Thnx, bij oad kan ik geen vacatures vinden helaas. Hollandinternational werkt me Arke zo te zien, in iedergeval bij TUI staan voor beide de vacatures. In iedergeval bedankt voor je antwoorden. En bedankt voor het succes wensen
We gaan tussen Torrox en Compéta wonen in Andalucia ( costa del sol ) uurtje rijden van Torremolinos af. Dankje wel voor die site, heb ik veel aan. Ik ga straks op mijn gemak even kijken.
Leuk! Wij hebben een tijdje rond gereden in dat gebied. En wat gaat je partner voor werk doen als ik vragen mag? Wij willen ook graag verhuizen maar we hebben er nooit echt werk van gemaakt en er komt zo ontzettend veel bij kijken. Hebben jullie een huis gekocht of huren jullie eerst wat?
Maakt niets uit hoor meid, je mag gewoon vragen We hebben eerst een huis gehuurd voor een jaar. Want je krijgt helaas geen 100 % hypotheek mee vanaf NL, maximaal 80 %. En een huis kopen voor 5 personen + 2kids word dan erg prijzig. Mijn vriend gaat samen met mijn tante hetzelfde doen als bouwval gezocht, dus huizen kopen en dan opknappen. Hij is meubelmaker en is dus erg handig met zijn handen en mijn tante ook. Maar dat komt pas later, wat hij eerst gaat doen ziet hij nog wel. Hij gaat gewoon zoeken en kijken waar hij terecht kan.
Wat een uitdaging. Hoop dat het allemaal gaat lukken! Succes in Spanje en hoop dat je snel iets vindt.
Dankje wel. Hopelijk komt jou droom ook uit en mag je ook verhuizen naar het buitenland. Als je het wilt moet je er echt voor gaan en dan lukt het wel
Hoi Ikdus, Soms kan je gewoon het beste bellen met wat lokale vvv kantoren, of via internet zoeken bij banen in spanje. Recrajobs staat ook veel bij, en via sunweb kan je ook vaak wel terecht. Gewoon wat telefoontjes plegen. Ik heb 7 jaar in het toerisme gewerkt en vaak is het gewoon een kwestie van zoeken. Misschien kan je ook kijken op www.reisrevue.nl. Via animajobs en monsterboard. Heel veel succes. Groetjes, Elvira
Aah Eurocamp kan dus niet, er is geen camping aan costa del sol, allemaal noordelijk. En heb geen zin om ruim 1000 km te reizen en dat is alleen de heen reis haha.
Helaas, Monsterboard heeft ook niets, en animajobs.com heeft alleen een kinderanimatie op ibiza, toch een beetje te ver Op reisrevue.nl zie ik alleen dingen in NL.. Zelfde geld voor Thomas cook/neckermann. Dus ik ga straks alles na op Recrajobs en hopen dat daar iets tussen staat.
Je kunt je ook aanmelden op Recrajobs.nl Dan krijg je iedere keer een mailtje met de nieuwe vacatures en vacatures die passen bij je profiel.
http://www.animajobs.com/ Staan veel jobs op. Zij zijn ook werkzaam aan de kust van Andalucia en Catalunia (Salou, Tarragona, Huelva, Malaga, Cadiz, Almeria,..)
Wat leuk, ik heb zelf ook een paar maanden in Andalusië gezeten. Een paar jaar geleden ben ik ook nog wel op gesprek geweest voor zo'n soort hostessbaan op een camping in Frankrijk, maar dat klonk allemaal zo walgelijk, hard werken voor een hongerloontje, het eerste jaar kreeg je alleen de 'minder leuke' klussen etc., dat ik maar heb bedankt. Maar goed, wie weet verschilt dat wel per organisatie, ik heb toen niet verder gekeken. Denk wel dat het heel leuk kan zijn. Misschien kun je ook als grondstewardess ofzo aan de slag daar, spreek je ook goed Spaans? Of misschien Engelse les geven in de buurt als je ook Spaans spreekt. Het niveau van Engels ligt daar zo bedroevend laag, ik heb daar een paar Spaanse leraren ontmoet die Engels gaven en dat klonk ongeveer als het Engels van een gemiddelde brugklasser in Nederland.