He Meissie, Kei goed! Ben erg blij voor je! Als het kan moet je een hybryde auto nemen (prius of honda) daaris de bijteling máár 14% Verder scheelt dat per auto natuurlijk.
Heej Maria, Ik kan inderdaad kiezen voor een 14% auto, maar niet een prius of honda maar een 107. Dat is net ff te krap, dus helaas moet ik kiezen voor een 25% wagen. (ik krijg maar de keuze uit 3 soorten). Bedankt voor het meedenken!
WAUW! Fantastisch... Proficiat meid. Super voor je. Heeft het 'wachten' toch geloond...nu heb je ECHT een baan die je leuk vindt en een dikke auto onder je kont! Wanneer mag je 'm gaan uitzoeken en weet je al waar je voorkeur naar uitgaat?
@ missy gefeliciteerd met je nieuwe baan! @ Stiekel jammer dat jij het niet geworden bent. Ik verwacht deze week ook een telefoontje of ik aangenomen ben. Na een jaar bedenken wat ik nou wou gaan doen heb ik toch besloten om het kappersvak op te pakken dus ik hoop echt dat ik aangenomen word!
Wow, dat is goed nieuws. Van harte gefeliciteerd! Klinkt hartstikke goed. Ik wens je heel veel succes én plezier met jouw nieuwe baan.
Goed nieuws! Gefeliciteer Melina en heel veel plezier met je nieuwe baan! Wanneer ga je beginnen? En wat ga je nu doen? Liefs, Debby
Gefeliciteerd meis! Heb je toch waar je op gewacht hebt! Ben ook wel benieuwd naar je functie! Succes iig!
Gefeliciteerd! Voor hoeveel dagen ga je aan de slag? Wel erg snel dat je meteen na het eerste gesprek aangenomen bent, waren er niet meer kandidaten?