Hallo, mijn zoontje is nu 4,5 maand oud en als ik hem draag of op schoot heb houdt hij zijn armpje(s) steeds helemaal naar achteren. Doet hij met beide armpjes of met 1 arm. Ligt eraan hoe ik hem vast heb. Zit dan ook best wat spanning op. Hij beweegt verder normaal, draait al sinds een maand op zijn buik (terug nog niet) en leunt dan ook gewoon op zijn armen en handen de hele tijd. Maak me dan ook niet ongerust maar vraag me wel af of het normaal is aangezien het toch best opvallend is dat hij dit doet... Herkenbaar voor iemand?
Als een baby spanning op de armpjes heeft en verkrampt kan er iets vast zitten in nek of rug. Misschien eens een bezoek aan een osteopaat? Mijn kleine was ook heel erg gespannen en na behandeling was dit helemaal verdwenen.
Hey, wellicht dat er een blokkade ergens in zijn lichaampie zit, ik zou naar een osteopaat gaan als ik jou was die mensen verrichten wonderen
Onze baby van 2,5 mnd doet dit ook regelmatig. Vlgns mij is het volkomen normaal en ik kan me zelfs herinneren dat mijn andere 2 kinderen het indertijd ook deden. Zolang ze zich normaal ontwikkelen is er niets aan de hand.Zouden ze de armpjes nu altijd stijf houden dan is het een ander verhaal. Gr.
Hi, Mijn dochtertje deed dit ook tot een maand of 9, waarom geen flauw idee?! Nu als ze boos is en een driftbui heeft doet ze het ook weleens, bij ons was er dushelemaal niets aan de hand.
Hier is dat ook een van de klachten. De osteopaat kan jullie hierbij helpen, want waarschijnlijk heeft hij ergens spanning in zijn lijfje.
mijn zoontje had dit ook. hij overstrekte zich ook altijd. we zijn naar fysio geweest en allemaal tips gekregen en nou is het helemaal weg!