Aangepast vaccinatieschema

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door red88, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    #141 Aeve, 4 nov 2012
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
    Je moet vooral doen wat je het beste vindt! Dat je het niet met mijn bronnen eens bent, prima. Dat geldt andersom precies hetzelfde.;)

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ga eerst eens wat feiten opzoeken en lezen over de ziektes, het verloop ervan en hoeveel kinderen er feitelijk in onze huidige tijd in Nederland aan overlijden.en By the way:uitbraken onder gevaccineerden komen ook voor...en ziek worden van gevaccineerde kinderen ook.bovendien ben je na vaccinatie niet immuun en een vaccin zou, als het al beschermt, niet levenslang werken. Kan je toch nog ziek worden...

Ik weet wat ik moet doen mocht mijn kind een kinderziekte krijgen.daar heb ik me in verdiept.het is dan wel levenslang immuun...ik ben ook niet bang dat mijn kind overlijdt aan een kinderziekte of er iets aan overhoudt..angst is de slechtste raadgever.

Overigens wil ik niemand overhalen en ik bekritiseer niemand om de keuze die hij of zij weldoordacht maakt.jij begint hier te beweren dat ik later zal "komen" dat mijn kind is overleden als gevolg van een kinderziekte...alsof dit een vaststaand feit is wanneer je niet vaccineert...

Iedereen maakt zijn keuze maar als je beweert goed research te hebben gedaan terwijl je niet met overtuigende argumenten en "bewijzen" komt en in plaats daarvan napraat wat algemeen bekend is, niet onafhankelijk onderzoek als "bewijs", dan zet ik alleen mijn vraagtekens erbij voor mezelf. Wat jij verder doet in je leven is alleen jouw zaak.net als dat het mijn zaak is wat ik beslis als moeder van mijn zoontje.

Vaccineren is vrijwillig, niet verplicht!

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    He je hebt je post veranderd...

4. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Mijn argumenten en bronnen zullen voor jou nooit overtuigend genoeg zijn. En andersom geldt precies hetzelfde.
    Dan kun je roepen dat ik me niet genoeg verdiept heb, ik vind dat de tegenstanders van vaccineren met geneuzel komen en niet vaststaande feiten en aannames.

Zullen we nooit uitkomen. Prima, toch.

Lets agree to disagree.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me dan af wat maakt dat jouw bronnen tot de totale 'waarheid' maakt. En hoe jij 100% zeker weet dat die informatie volledig en niet half is.

ik persoonlijk vertrouw liever op wereldwijd wetenschappelijk onderzoek door geaccepteerde instellingen dan op een groep die overal wat achter zoekt en daar hun eigen waarheden omheen fabriceert. En dan ben ik echt iemand die wars is van marketingstrategieën en vind ik de farmaceutische industrie de grootste maffia die er bestaat.
    Maar deze vaccinaties zijn er niet voor niets en overheden zorgen heus wel dat niet klakkeloos zomaar even gevaccineerd wordt zonder daar eerst onderzoek naar te doen.

leder zijn ding maar ik neem liever geen risico over de rug van mijn kind. Laten we wel wezen, als vaccineren zoveel risico geeft dan waren de alarmbellen al flink gaan rinkelen. Teveel tijgermoeders die in opstand Zouden komen en zoiets stop je echt niet inde doofpot.

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ongelooflijke arrogantie. Dus mensen die wel vaccineren Zijn maar een kudde blinde schapen?

eng.

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serieus, als je de de alledaagse vaccinaties gaat vergelijken met exp. vaccinaties tegen de gevolgen van biologische wapens dan ben je wat mij betreft echt even heen.

Als ik overigens kijk naar de spelfouten en schrijfstijl van het stuk dan weet ik al wel genoeg. Dan hou ik me liever vast aan de geleerden in deze ipv van een stel doorgeslagen hobbyisten die niets beters te doen hebben. Ik kijk nl. ook graag 'wat' verder.

En dat kinderen nu niet massaal aan dergelijke ziekten sterven hebben we gewoon aan deze programma's te danken.

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Flauwekul dat dit komt door de programma's. De ziektes liepen namelijk voor 90% al terug VOORDAT ze begonnen met vaccineren....

En je hebt het over kudde schappen... Tja met alle respect maar in mijn omgeving krijg ik zo vaak te horen: nou ja de rest doet het ook dus dan zal het wel goed zijn toch... Tja dat is toch wel aardig als makke lammetjes achter de rest aanlopen. Heel veel nemen alles maar klakkeloos aan van de rest en verdiepen zich helemaal nergens in

9. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het een interessante discussie en kan mij in heel veel gevallen aangepast vaccineren heel goed voorstellen, in die gevallen ben ik er zelfs een voorstander van...maar die lange lap tekst hier alsof je je kind bij elke vaccinatie een stukje "vermoord" (want zo komt het wel over) vind ik echt veel te ver gaan. En dat bedoel ik met hysterisch gedrag en bangmakerij.

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    #150 Mukkie11, 5 nov 2012
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
    Bij de Mexicaanse griep is (bewezen)geen of veel te weinig onderzoek gedaan.er zijn nu wetenschappelijke en erkende onderzoeken naar de gevolgen van deze vaccinatie die klakkeloos is ingezet destijds!dus hoezo ik vertrouw overheidsinstanties?griepvaccins zijn ook door officiële onafhankelijke organisaties (dus niet zomaar wat hobbyisten ) onderzocht en schadelijker dan voorheen gedacht.en niet bewezen dat er minder griep voorkomt of minder mensen eraan doodgaan.zweeds onderzoek naar nacrolepsie...weleens over gelezen?hpv vaccin, ook omstreden.kinkhoestvaccin is toegegeven niet afdoende werkzaam.een goed programma als Zembla, dat goede documentaires heeft gemaakt over zowel de griepprik als het hpv vaccin, is gemaakt door hobbyisten?denk het niet!

En zo zijn er nog veel meer bewezen voorbeelden van schadelijke gevolgen van vaccinatie.

Ook ik neem dus geen risico's over de rug van m'n kind!

11. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    (Soms maakt de iPad zelf woorden, zoals onderzoek wordt neerzonk...)

12. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ben ik wel mee eens alhoewel het idd waar is dat de grootste rotzooi niet de werkzame stof in het vaccin is maar vooral waar deze werkzame stof op gehecht is. Er zit wel in kern van waarheid in het stuk maar het is behoorlijk over de top gebracht zeg maar...

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Vaccineren is vrijwillig in NL !
    Fijn dat er hierover gediscussieerd kan worden.
    Het Cb is hier duidelijk in maar waar ik het niet van verwachtte is dat mijn HA nogal kort door de bocht kwam; ok dan weten we hoe het komt wanneer je kind ziek wordt....dat is bangmakerij alsof dat ons over zal halen.
    Mijn oudste zijn van voor internet ;) en ik wist niet beter, maar wel heel ziek geweest van oor ontstekingen die volgens de bijsluiter een bijwerking zijn van vaccins.
    Www.vaccinvrij kan je goede informatie lezen, zonder bangmakerij.
    Gewoon nuchtere feiten, niet voor of tegen maar voor jezelf informeren en zelf kiezen omdat dit mag in nl.
    Overigens, zijn wij nog steeds aan het uitstellen tot ze een jaar is en dat 1 dktp denk ik.
    Geen bmr hib en pneumo ofzo. En ook geen hpv en dat ondanks dat ik tijdens m'n zs kinkhoest heb gehad, samen met m'n 2 oudste kinds terwijl we alledrie waren gevaccineerd, nu zijn we wel levenslang beschermd.
    Ons meisje gaat niet naar Kdv of opvang. We willen haar eigen imuumsysteem de kans geven zich te ontwikkelen.
    Ik heb er vertrouwen in omdat ik een aantal kindjes zonder vaccinaties heb zien opgroeien die een goede weerstand hebben en zelden of nooit naar de HA hoeven.
    Voor beiden kanten is veel te zeggen en alle ouders willen het beste voor hun kind.
    Gelukkig is het rvp op vrijwillige basis ;)

14. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Helemaal waar!en wat betreft vaccinvrij ja daar haal ik oa mijn info vandaan maar dat wordt hier afgedaan als hobbyisten gedoe!haha!als je de moeite neemt om al deze zeer uitgebreide info te lezen, ben je wel even meebezig, dan kan je een gefundeerde mening geven en weet je waar je over praat!

15. tulip

tulip Niet meer actief

mirri, tja dat is je eigen referentiekader, ik woon nl vlakbij een gebied waar de gevolgen van niet vaccineren elke dag pijnlijk duidelijk worden...sluiten jullie daar dan de ogen voor?? geen aanval, maar vraag mij af of gedegen onderzoek ook dat soort dingen omvat, of je wel eens in zo'n gebied geweest bent en al die (gehandicapte) kindjes hebt gezien?

16. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik dus ook. Dit is mij typisch goeroe-gedrag. Om naar van te worden. Mensen die zichzelf boven ieder ander zetten en de rest afdoet als schapen en dommelingen.

Walgelijk. Ik heb respect voor degelijke keuzes en aangepaste schema's in sommige gevallen mits dit in goed overleg is met de arts. Maar dit is niet meer dan zelf dokteren. En dat met je kind als risico. Nee, bedankt. Ik pass.

17. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Snap ik...de betreffende groep mensen die in deze gebieden woont, zonder aan te vallen, hebben een bepaalde levensopvatting.zij grijpen niet in ook niet als een kind ziek is...er zijn ook andere factoren die een rol spelen niet alleen het niet vaccineren.

Als ik voor mezelf spreek, ik grijp wel in en heb ook niet de levensopvatting dat "god" het alleenrecht heeft.er zijn goede behandelingen mogelijk maar bovenal vertrouw ik op de gezondheid en het immuunsysteem van m'n kind en dit is tot nu toe prima gegaan!daar waar ik andere kinderen constant ziek zie zijn...is hij een gezond mannetje.dit is voor mij samen met het zien van andere ongevaccineerde kinderen ook een steun in de rug.

18. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ik heb een zeer goed overleg gehad met verschillende artsen.wat weet jij van ieder zijn afzonderlijke situatie hier?en van hoe wij tot deze keuzes zijn gekomen?

Mij is afgeraden in eerste instantie ook door reguliere artsen om te vaccineren.omdat mijn zoontje prematuur was en zijn vader een gevaarlijke auto immuunziekte heeft.de vaccins zouden een trigger kunnen zijn.maar toen heb ik me erin verdiept en betrouwbare bronnen geraadpleegd.dus om nu te oordelen over een beslissing en die dan gebaseerd zou zijn op goeroe's, dat vind ik kwalijk.

Jij vaccineert, moet je doen, want je hebt het beste voor je kind voor ogen.ik bekritiseer jou niet hoor!maar bekritiseer mij ook niet of ieder ander hier om de vrije keuze die hij maakt,,,

19. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Dit wordt hier vaker genoemd maar dat de ziektes terugliepen heeft te maken met de opgebouwde weerstand in de populatie! Dus deze mensen hadden immuniteit doordat ze ziek zijn geweest en daardoor verdween de ziekte. Tegenwoordig hebben we te maken met een native populatie en zal de ziekte makkelijk kunnen toeslaan omdat niemand weerstand heeft op kunnen bouwen, tenzij gevaccineerd. Door de vaccinaties blijven deze ziektes weg...Anders zeker een epidemie!

20. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    de pokken bestaan niet meer in ons land en we worden niet gevaccineerd.waarom krijgen we dan geen pokken meer? waarom is deze ziekte niet teruggekomen dan?

Deel Deze Pagina