Vrouw verwacht drieling maar baart eeneiïge vierling

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Koali, Feb 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koali

Koali Fanatiek lid

Oct 1, 2012
    1,845
    0
    36
    NULL
    NULL
  2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

verrassing!! Tjee. Nou waren ze op 3 voorbereid al dus gelukkig maar menn. Onverwacht zwanger en dan 4 meisjes krijgen.. Daar ga je wel even van op he hoofd krabben.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wauw! wat bijzonder

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Bijzonder ja! En dat word aardig weinig slaap de komende tijd! :p

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wow! Ik zou zo willen ruilen ondanks het weinige slaap ;)

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wow...wat bijzonder! Hopelijk groeien ze allemaal gezond op :) Ik moet zeggen dat ze met zijn vieren bij 28 weken er goed uitzien.

(pfoe...vier! Ik moet er persoonlijk niet aan denken!)

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik duim voor jullie 'kuikentje' :):)

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Wow! Bijzonder!

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat byzonder!

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Zoals ik begrijp stond er ook geen gezinsuitbreiding in de planning en was ze onverwachts zwanger. Van 1 naar 5

11. Ons Kleintje

Voordeel (maar ook nadeel, want hoe geef je 4 kinderen tegelijk de fles?) van een een-eiige tweeling/drieling of vierling is dat ze allemaal op hetzelfde moment eten willen. :)
    Ik heb zelf een een-eiige tweeling. en ik vond dat wel een erg bijzonder weetje. In de baarmoeder `eten` en slapen ze namelijk ook altijd tegelijkertijd.

12. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Oh echt? Dat is inderdaad heel bijzonder, mooi en grappig.

Tja een vierling, ik had er niet aan moeten denken, maar het overkomt je gelukkig, geen keuze en dan zul je gewoon in die sneltrein stappen en doordenderen

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Wow wat bijzonder.

14. Ons Kleintje

Ja dat is waar, ik zou er eerlijk gezegd niet zo goed tegen kunnen.

15. Babystew

Babystew Niet meer actief

Poeh, dat is schrikken. Ik zou het niet trekken hoor! Dan heb je wel veel hulp nodig van vrienden en familie. Hopelijk heeft ze dat. Wel heel bijzonder en apart dat het niet opgemerkt is dat het er 4 waren ipv 3.. Lijkt me toch dat er een hoop echo's gemaakt zijn!

16. Koali

Koali Fanatiek lid

Oct 1, 2012
    1,845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ken ook mensen met een vierling. Daar kwam de vierde ook pas einde van de zwangerschap op de echo tevoorschijn. Er is natuurlijk niet veel ruimte, dus de één kan zich goed verstoppen achter de andere :)

17. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Wauw, wat bijzonder!

Moet er zelf echt niet aan denken, met onze opvoedstijl gaat dat echt niet lukken. Hoe neem je 4 kinderen aan de borst? Hoe draag je 4 kinderen? Hoe hou je 4 kinderen in de gaten met Rapley-en? Hoe slaap je samen met 4 baby's? Oei, liever niet ;).

18. adi

adi Niet meer actief

Eehh niet ;), en toch gaat het altijd prima met grote meerlingen. Deze eeneiige meerlingen hebben met elkaar een sterkere band dan met hun moeder. Dus het contact met elkaar is minstens net zo belangrijk als lichaamscontact met de moeder. En dat hebben ze volop.
    En rapleyen met een drieling gaat prima, dus zal met een 4ling ook prima lukken. Op veel kinderdagverblijVen leren ze baby's ook vroeg om zelf te eten (vanaf dat ze kunnen zitten).

19. Islah

Islah Niet meer actief

Ik neem aan dat ze gewoon allemaal in dezelfde buik zaten.

20. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Wat een bijzonder verhaal!

Met dragen bedoelt kleinesara niet het dragen tijdens de zwangerschap, maar daarna (met bv een draagdoek). ;)

Share This Page