Privedingen op het forum zetten

Discussie in 'De lounge' gestart door tina1981, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tina1981

tina1981 Niet meer actief

Ik zie hier heel veel berichten over het priveleven/priveproblemen van meiden hier.
    Deze meiden hebben foto's van hunzelf en kinderen op hun profiel staan waardoor ze makkelijk te herkennen zijn. Zijn jullie niet bang dat het kwetsend kan zijn voor de persoon over wie het onderwerp gaat. En dat die betreffende persoon hier meeleest terwijl je dat niet weet.

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zal me een worst wezen als me kinderen maar buiten schot blijven.

En als het om personen gaat weten ze meteen hoe ik er overdenk.

En anoniem wat is nu nog anoniem als je hyves facebook hebt overal kom je je zelf wel tegen;) En foto,s ook. Ik zet hier geen fotos van me kinderen die niet door de beugel zouden kunnen en ook geen prive personen die ik ken uit mijn prive leven.

Door de beugel bedoel ik me dochter in bad wel netjes een foto maar niet totaal bloot in beeld.

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Tjah, dit hebben wij dus meegemaakt met een februari2009 mama en we zijn met zn allen overgegaan naar een besloten forum zodat we niet meer herkenbaar zijn.

Verder hebben we ook gelijk met het hele clubje de foto's eraf gehaald, namen gekort naar de voorletters enz.

Ik gebruik de namen van mijn kids nog wel soms, maar ik weet ook zeker dat niemand mij persoonlijk kent op het forum..

Maar ik zou er zeker mee oppassen!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat is er voor gevallen dan als ik vraag misschien via pb. Misschien dat ik dan toch nog eens tien keer na denk voor ik iets prive.s neer zet. Gelukkig gaat het meeste via pb met de meeste als we wat prive hebben. Maar idd je weet het maar nooit.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    zo denk ik dus ook.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Het maakt mij niks uit.
    Heb niks te verbergen en iedereen mag weten hoe ik over iets denk.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Nee, ben ik niet bang voor.. Ik noem mensen niet bij naam en toe naam.. En ik wordt herkent en daar ben ik me bewust van. Daarom zeg ik alleen dingen die anderen mogen weten.;)

Ga geen geheimen openlijk bespreken!

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik weet niet precies wat er is voorgevallen. Volgens mij ging het om een forumgenootje die iets had geschreven over iemand die hier dus meeleest kennelijk.. Het fijne weet ik er niet van want ik ben een tijdje afwezig geweest.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Oja.. heel veel mensen weten dat ik hier schrijf dus het zou nogal dom zijn om privé dingen te vertellen die niemand mag weten!:D

Heb o.a. 2 buurvrouwen die hier ronddwalen.. Jippie en Remmar.:p

10. tina1981

tina1981 Niet meer actief

Er is niks voorgevallen. Maar ik zat me dat gewoon af te vragen

11. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nee ik had het ook niet over jou, maar een vriendinnetje van de februari2009 mama's ;)

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik lucht wel s mn hart over privedingen en tja het kan best dat er iemand mee leest. Maar diegene heeft hier verder niks te zoeken dus dat zou dan puur snuffelen zijn. nou, dan mogen ze het weten hoor hoe ik over dingen denk.

13. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

daarom plaats ik ook geen foto's en noem ik geen namen.
    maar niet om geheimen, maar om een voorbeeld te noemen:
    toen ik net begon met zwanger worden, schreef/vroeg ik veel over alles wat daarmee te maken had, eisprong, klussen op bepaalde dagen etc.. nou dat gaat echt niet iedereen wat aan en dit is best een bekend forum, ik denk dat veel moeders hier kijken/lid zijn.
    goede vriendinnen zou me niet uitmaken, maar een vage collega bijv. die hoeft niet al die persoonlijke dingen over mij te weten, zoals dat ik met de benen omhoog heb gelegen na de sex:p

maar sommigen zijn gewoon heel open. ik zie hier veel leden die met foto, naam van hun en van hun kind bekend zijn en dan lees je over miskramen, net zwanger etc. blijkbaar maakt het hun niet uit dat die dingen openbaar bekend zijn.

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb dus ook echt zoiets van de mensen waar ik het hier over heb horen hier sowieso niet te komen (zijn niet zwanger ofzo en zijn oud)dus dat zou dan echt om mij zijn.

en nou als ze zich aan gesproken voelen weten ze gelijk hoe ik over ze denk

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mee eens, als ik iets niet wil dat ze niet weten dan zet ik het hier niet neer.

Wij zijn omdat veel mensen er wel wat moeite mee hadden met het april 2009 forumgedeelte wel verhuist naar een eigen forum (niet zo'n gratis versie maar echt gewoon eigen domeinnaam met eigen beheer) bevalt supergoed, is echt een leuk cluppie, ondanks wel eens wat catfights (we blijven vrouwen he ;) ) kan je lekker je ei kwijt op een prive manier..

16. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik let er heel goed op. Geen foto's of namen en sowieso niet teveel persoonlijke dingen. Ik kom ook op een ander forum en herken hier bijvoorbeeld meiden die daar ook komen omdat ze exact dezelfde nick hebben. Ik maak voor elk forum (niet dat het er zoveel zijn ;)) verschillende nicknames aan. :)

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ben redelijk voorzichtig wat dat aangaat. noem plurk nooit echt bij dr naam. heel zelden of tegen meiden waar ik hier goed mee omga. foto plaats ik ook zelden en zeker niet met geen kleding aan. en priveproblemen knal ik hier ook niet neer. spui alelen wel es me gal over schoonloeder haha maar die heeft geen internet dus leest toch niet mee hahaha

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat doe ik ook. kwam toevallig iemand tegen op FOk en bijna zeker dat dat een en dezelfde was

19. tulip

tulip Niet meer actief

ik kan geloof ik nooit een meelezer hebben, want iedereen die ik vertel dat ik op een forum schrijf die hebben echt zoiets van?????? Wat is dat?

Verder noem ik de naam van onze dame sporadisch, omdat die niet zo veel voorkomend is.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja veel mensen die ik ken kennen net hyves maar daar houd het wel op idd haha

Deel Deze Pagina