aangereden! En nu krijg ik de schuld..

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    dit klopt niet want ik ben zelf een keer achteruit gerold en ik was aansprakelijk

maar dan nog
    je moet je niet op de kop laten zitten door zo iemand
    vooral garagehouders weten precies hoe ze de rollen moeten omdraaien....heb dit ook al eens meegemaakt

gewoon papieren invullen en opsturen nar verzekering én melding doen bij politie van telefonische bedreiging en hierbij vermelden dat je vriend het netjes probeerde te regelen en die vader de boel omdraaide
    als de man wordt gehoord zal die dan ook wel snel uitvallen....laat ie meteen zien hoe die is
    zo iemand zal niet van weerwoord houden en zijn echte aard al snel laten zien

meid doe dit nu maar want echt ze naaien JOU dadelijk een oor aan
    en zorg dat je het zo snel mogelijk doet ....zodat ze je niet voor zijn

2. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Ik zou alles doorgeven aan de verzekering, als je het kenteken weet echt opschrijven, politie doet echt niet veel ja, als ze bonnen kunnen uitschrijven en als er een dooie valt

Toevallig hadden wij afgelopen november 'n "aanrijding" mijn man stond op een parkeerplaats te wachten om mij op te halen van me werk, hij rijd achteruit en staan te wachten om door te rijden (stonden letterlijk stil) en iemand wil dus ook achteruit rijden vanuit een parkeervak zo tegen onze voorbumper, me man ging kijken qua schade, die andere auto had ons niet gezien :x (hij had gewoon niet in zijn spiegel gekeken) was op dat moment niks te zien omdat het heel donker was, ik heb gelukkig die man's kenteken genoteerd :D bleek volgende dag wel schade, uitgerekend 400 euries, tis weinig maar toch

We hebben alles doorgestuurd naar de verzekering, ik moest ook nog getuigen ondanks ik de "vrouw van ben" we hebben rechtsbijstand dus ik hoop eigenlijk dat alles vergoed gaat worden....

Als je niet meer weet wat voor auto het is, maar je heb wel 't kenteken, kijk dan op de RDW daar vind je alles (behalve privegegevens dan)

3. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je niet afblaffen door die aso. Ze biecht het maar op als ze gelogen heeft tegen pappie en anders probeert ze jou op te lichten. Niet echt sympathiek.

Blaffende hondjes bijten niet , je hoeft vast niet bang te zijn. Schreeuwen is voor hun waarschijnlijk een manier om altijd hun zin te krijgen en vaste gewoonte.

4. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, Daarom ook altijd terplekke een schadeformulier invullen. Stel dat het jouw schuld zou zijn........jij rijdt bij iemand achterop en diegene ken je vaag en jullie kijken even snel naar de auto (niks te zien) en jullie vervolgen allebei jullie weg en pas op de avond nemen jullie contact op. En opeens is de bumper van die andere auto los. Dan zou jij waarschijnlijk ook staan te kijken, want vanmiddag zag je immers nog helemaal niks. Snap je.....ik zeg niet dat jij het ook zou doen, maar even ter verduidelijking. In het ergste geval ben jij misschien wel diezelfde middag nog achteruit met het inparkeren tegen een andere auto aangereden en is de schade daarvan, maar probeer je het op haar te verhalen. (hiermee heb ik alleen ff een voorbeeld hoe hun zouden kunnen denken he).

Maar bel gewoon even je verzekering op, laat hun even vertellen wat je het beste kan doen in dit geval!!

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb hetzelfde ooit meegemaakt Heel erg vervelend allemaal.
    Je bent al geschrokken en dan krijg je achteraf dit.
    Ik ben vorig jaar met de fiets door een auto aangereden op de rotonde.
    ik was flink bont en blauw maar oo het eerste gezicht bleek de schade aan mijn nieuwe fiets mee te vallen.
    De desbetreffende dame heeft alleen haar telefoon nummer opgeschreven en ik moest maar even bellen dan regelde ze het wel.
    Afgesproken dat ik even naar de fietsenmaker zou gaan en haar zou laten weten wat het kostte.
    De fietsemaker heeft mijn fiets nagekeken en deze bleek helemaal scheef te zijn.
    total loss dus.toen ik haar dat vertelde zei ze dat ik er een slaatje uit wilde slaan en dat ze dat niet wilde betalen omdat ik loog.

Ik heb mijn rechtsbijstandverzekring ingeschakeld en heb haar kenteken kunnen achterhalen.
    Die hebben alles voor mij geregeld.ook al had ik alleen van mij een schadeformulier ingevuld.
    Het heeft een hele tijd geduurd maar ik heb mijn fiets toch vergoed gekregen.

Ik zou je verzekering in lichtten en jou verhaal vertellen.Jij kon hier niks aan doen en wat die andere mensen denken maakt niet uit!
    daar zijn ze toch voor verzekerd!

Succes ermee

Deel Deze Pagina