Lingerie

Discussie in 'De lounge' gestart door morgaine, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Wat voor ondergoed draag jij het liefst?

Om mijn kerel te verrassen draag ik soms een sexy outfit maar gewoon toch liever een lekkere degelijke onderbroek, geen oma onderbroek maar ook geen strings. En dat kan zijn van een zwarte bh en een witte onderbroek, hoeft van mij niet bij elkaar te passen.

2. ik draag altijd een string overdag. en meestal een kante BH
    maar om me mannetje te behagen.. daar heb ik speciaal ondergoed voor hihi

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik hetzelfde,heb veel lingerie van de betere merken.maar draag ook gewoon een simpele string met een bh die niet bij elkaar passen.

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Als ik mijn best wil doen: mooie, eenvoudige lingerie. Anders gewoon eenvoudige redelijk degelijke Hema-onderbroeken, die zitten enorm lekker! Nooit een string in ieder geval... vroeger wel eens gedaan, maar vond het een drama! Gewoon veel rokjes dragen en geen strakke broeken... Wel alles zoveel mogelijk in een kleur: vind dat wel netjes staan.

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    en manlief vind van die pakjes met jarretels zo gaaf.
    ben altijd blij dat ik het weer uit kan doen,die zitten echt kut.

van die soort corsetjes of hoe ze ook heten.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    toevallig had hunkermuller 20% korting dit weekend en heb ik een heel mooi bruin setje gekocht met gladde bh en achterkant wel met kant en broekje is zon slipstring lijkt een broekje maar toch een string.
    vind ik mooier als je een strakke spijkerbroek draagt.
    en ik had een sexy setje gekocht een soort lang hemdje met een mooie string zwart met paars witte afzetting tja je moet ze wel warm houden he als je er voor gaat whahahahha

7. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

k draag overdag een string en een goeie bh
    en savonds voor mijn ventje van alles en nog wat super sexy lingerie tot boxers (die vind hij ook zo sexy) hahahah

8. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb mijn kerel voor de verjaardag een string gegeven, echt zon walgelijke met slangenprint. je had zijn gezicht moeten zien whahahaha
    Hij heeft hem wel aangetrokken maar sexueelaantrekkelijk nou nee, maar om te lachen...ja!

9. dat plakt aan je benen he? vind het ook naar zitten haha! :)

10. djellybelly

heeft mijn zus ook een keer gedaan voor mijn zwager met zon olifante slurf ahahahah

11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou dat pakje ook voel me net een rolmops in dat ding.

12. djellybelly

hahahahahah zon rolade hahahahah

13. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Oja jarretels, snap niet wat die kerels daar nou zo mooi aanvinden. Ik had laatst bij de pabo zo'n verrasingpakket besteld zat ook lingerie voor mij bij, nah lijkt wel een puzzel, er zitten pantykousen aanvast met wat van die vissennetspul, nog niet geprobeerd iig

14. Konijn

Konijn Niet meer actief

Jarratels zijn alleen maar mooi als je gezegend bent met mooie strakke slanke benen... die van mij hebben er iets te veel figuur voor helaas...

Overigens knapt mijn man juist helemaal af op een broekje met pijpjes. Hij heeft er onlangs met afgrijzen een op het wasrek gehangen (mijn man doet de was altijd: 'wat is dit nou weer!')...

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee snap het ook niet,zit ook gewoon echt kut,terwijl ik toch gewoon een maatje 36 heb.

heb laatst bij cristine le duc een setje gekocht en daar mijn dikke buik in gepropt.was gewoon echt geen gezicht.
    maar ja je probeert het spannend te houden toch :)

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik draag van alles.. strings, gewone onderbroeken en boxershorts. Overdag heb ik meestal een setje aan, vaak met string. 's Nachts draag ik meestal een boxer of gewone makkelijke onderbroek.

17. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik draag altijd strings! Maar dat hoeft niet altijd een setje te zijn....draag gewoon strings van de Hema, lekkere katoenen. Voor speciale gelegenheden of ik ben in een lekkere bui dan trek ik een van me MD setjes aan.

18. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik draag nooit strings, (alleen heel soms omdat manlief dat zo mooi vind) gewoon lekker zittende onderbroekjes, van de Hema ofzo. Ook meestal een BH die er niet specifiek bij past.
    Van die corsetjes heb ik ook. Zonder jarretels zitten ze redelijk en kan ik ze gerust een hele dag dragen (goed voor je rug, zorgt voor ondersteuning). Als ik een drukke dag heb (bruiloft ofzo) waarbij je veel moet staan en lopen en van hot naar her moet, draag ik meestal wel zo'n corset. Manlief vind die ook heel spannend!

19. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb ooit een corset gehad en die was best duur (was voor onder mijn trouwjurk) Maar ideaal, hij maakte me echt een stuk slanker en ik omdat hij zo strak zat kon ik ook nooit zoveel eten, dus ideaal voor de lijn :)
    Toch maar weer eens 1tje aanschaffen.

20. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0

altijd wel leuke setjes voor mijn man, van gewaagd tot neutraal :D

Deel Deze Pagina