Hoi allemaal, Sinds 2 dagen voel ik ons meisje draaien ipv alleen schopjes voelen. Heel m'n buik beweegt opeens ook mee haha. Maar 2 dagen daarvoor, heb ik haar dus 2 dagen een stuk minder gevoeld. Voelde haar af en toe wel schoppen maar het was niet zoals voorheen. Nu voel ik haar dus weer vollop en dus ook draaien (suuuuper leuk en raar haha) Maar ik heb wel eens iets gelezen dat kindjes in de buik rustiger kunnen zijn als ze een groeispurt maken. Zou dit het geweest zijn? Ben benieuwd of dit herkenbaar is voor iemand. X
Ik heb inderdaad ook wel eens gelezen dat baby's tijdens een groeispurt rustiger zijn en gezien ons termijn kan dit kloppen. Mijn baby'tje is ook wat rustiger dan normaal.
Met dit termijn is er ook nog veel ruimte in de buik, dus kan het ook zijn dat ze net wat anders gedraaid liggen en dat je ze dan minder voelt. Dat is niet erg, als je maar wel elke dag wat voelt (en als je het erg rustig is en je vertrouwt het niet altijd even bellen natuurlijk). Maar het is inderdaad niet raar dat het soms wat rustiger is en soms wat drukker.
Mijn verloskundige zegt dat je vanaf 30 weken de baby vaker gaat voelen en de bewegingen anders zijn omdat ze dan geen ruimte meer hebben. Nu heb je nog wel ruimte en inderdaad ik heb ook wel eens 24 tot 48 uur minimaal gevoelt en dan opeens is t weer feest. Dan groeit ze denk ik ja!
Ik heb dat ook rond jouw termijn gehad. En het vervelende was dat wij op dat moment in Centerparcs waren.
Had t 2 weken geleden ook. Voelde bijna niets meer. Maar in diezelfde dagen had ik ook gigantische honger! Ging er dus vanuit dat ze even flink aan 't groeien was. Na 3 dagen was t weer een feest in m'n buik haha