Daarom ook mijn laatste reactie . Het zou haar maatschappij sieren om het bij de andere maatschappij neer te leggen, omdat ze dat kunnen nakijken. Voorals als zie niet weet waar ze moet zijn. Voor de rest kunnen ze helaas niks doen.
Je kan eventueel ook contact opnemen met de tussenpersoon. Misschien wil deze je verder helpen? Het is het proberen waard.
Ik kreeg gister van mijn verzekering te horen waar ze verzekerd zijn met een nummer... ik gebeld maar dat nummer Is niet meer in gebruik en op dat adres zit nu iets anders, kokt wel overeen met wat de buurjongen heeft opgeschreven, maar dat is dus een tussenpersoon. Is er voor mij geen enkele andere manier te achterhalen waar ze nou verzekerd zijn? Ik ben een beetje bang dat ik uiteindelijk genaaid zal worden...
Je hebt schade, toch? En hij is niet verzekerd. Toch genoeg reden om dat vergoed te willen zien en als zij niet meewerken, dan is aangifte niet zo gek, toch?
Dan wegens achterhouden informatie? Het kan toch niet dat hij ermee weg komt puur door geen info te willen geven?
verzekeringen | hypotheken | pensioenen - Havelaar & van Stolk - Havelaar & van Stolk Dit is wat er op het formulier staat, dit is een tussenpersoon toch?
Nou ik denk ook dat je op het formulier je verzekering EN contactpersoon moet invullen aangezien naar beide gevraagd word. Misschien doet zijn moeder dat vanmiddag
Hij reed tegen jouw auto aan, maakte schade, en weigert zijn verzekeringsgegevens in te vullen. Ik zou absoluut eisen dat hij alles naar waarheid invult, zeker niets ondertekenen dat incorrect is. Al helemaaal niet als zijn omschrijving van wat er is gebeurt gewoon niet klopt (bv dat jouw auto ook reed ipv stil stond) en als hij z'n moeder de schuld geeft. No way! Dan maar een slechte band met je buren, die goede band was er toch al niet als hij tegen jouw auto aan rijdt en van jou verwacht fraude te gaan plegen.
Nja ik heb de tussenpersoon gebeld en gevraagd wat ik met mijn schade moest en ik kan gewoon langs een willekeurige garage. Hun hebben nu ook al een melding staan dus aangezien ze om kenteken vroegen. Verder vroeg hij of het formulier al ingevuld was dus ik heb gezegd dat het niet helemaal klopte en een nieuwe ging invullen. Waarop hij verder vroeg en ik heb alleen gezegd dat er onduidelijkheid was over de bestuurder. Waarop de man zei dat dat niet zoveel uitmaakte Maar na mijn vraag of dat coor mij verder geen enkele gevolgen zou hebben als zou blijken dat het anders zou zotten kon hij geen volmondig ja zeggen... Maar ik was ook niet verplicht te tekenen als het niet klopte.. Ik ga in ieder geval vanmiddag/morgen even laten kijken naar de schade en vanmiddag het formulier invullen
Brrr nog 2,5 uur.. begin wel lichtelijk nerveus te worden haha Ik hoop zo dat ze een beetje normaal doet....
Wat ik mijzelf net bedacht was; als de buurjongen niet goed verzekerd blijkt te zijn. En hij wel aansprakelijk wordt gesteld dan betaald zijn verzekering nog niets. Dan moet je alsnog het geld op de buren zelf verhalen. Wat je dan nog niet krijgt waarschijnlijk.
Laat je niet zo gek maken (en maak jezelf niet zo gek) Het is hún probleem, híj heeft tegen jou auto gezeten, jij hebt daar niet om gevraagd. Maak het niet jou probleem en laat je op geen enkele manier over halen tot leugens tijdens het invullen oid. Houdt het bij jezelf en de feiten, wat zij verder op te lossen hebben met elkaar is niet jou pakkie aan. Overigens had ik hun trap wel vergoed. Ik heb ook geen bon meer van onze ladder, zulke dingen bewaar je gewoon geen jaaaaren. Je had een zelfde trap op kunnen zoeken en naar gelang hoe oud en hoeveel gebruikersporen etc. een redelijk bedrag kunnen geven....
Ik heb het echt meer dan eens aangeboden hoor voor die trap... En verder hadden ze echt 0,0 info over de trap.. grootte, merk e.d. want daar heb ik naar gevraagd omdat ik het ging opgeven aan de verzekering. en ik ga zeker heel erg mn best doen om me niet om te laten praten, althans dat moet ik gewoon niet doen. Maar wat nou als zij dalijk niet besluit te tekenen omdat ik niet met haar plan meedoe?
Dat zal best. Maar dat betekent wel dat jongere bestuurders los opgegeven moeten worden in de polis (afhankelijk van de polis) of als zijn rijbewijs al ingevorderd is dan hoeft de verzekering niet te betalen. Net zo als onder invloed rijden en dergelijk.
Dan bel je de politie, want dan is het doorrijden na een ongeluk Geef dat aan als ze moeilijk doen, komt het echt wel goed. En je mag ook echt de polilie hiervoor bellen. Dat zei mijn verzekering ook, toen er moeilijk gedaan werd over een fiets van mijn dochter die aan gruzels gereden werd. Die fiets had daar niet op straat moeten liggen zei de tegenpartij. Iemand uit de straat had hem daar gelegd en de autobestuurder was er achteruit over heen gereden Maar ze wilden die fiets niet betalen, want het was haar schuld niet....