Heeft iemand van jullie enige tips wat ik zou kunnen doen om me beter te voelen? Mijn keel voelt zich aan alsof ik een emmer spijkers naar beneden heb gewerkt en algeheel gezien voel ik me futloos. Ik ben doodsbang dat dit zich nog verder ontwikkeld, net nu ik zo kort voor de bevalling zit
De kans is groot dat je niet gaat bevallen als je echt goed ziek bent. Neem voldoende rust, drink veel water en eet gezond. Meer kun je helaas niet doen. Beterschap!
Hartstikke bedankt, dat stelt me wel een beetje gerust ben echt doodsbang ervoor te moeten bevallen terwijl ik hartstikke ziek ben. Ik drink idd veel water en veel kamille thee met honing en heb vandaag een gat in de dag geslapen (dus ik verwacht dat t vannacht niks wordt)...
Meestal regelt je lijf dat best prima. En zelfs áls zieke vrouwen gaan bevallen dan weten ze nog wel ergens de energie vandaan te halen, bijzonder genoeg! (de kraamweek hebben we het dan niet over ) Je bent nog niet overtijd, dus je lijf 'heeft ook nog even'. Als je nu 41 weken zou zijn zou het toch kunnen dat je zou gaan bevallen, maar ik denk dat je nog wel de tijd hebt om uit te zieken. Goed dat je veel drinkt en slaapt wanneer je kunt. Zelfs als het vannacht niets wordt, dan kun je nog beter vandaag overdag geslapen hebben. Nogmaals beterschap en succes alvast
Ahhhh ontzettend lief, dankje! Dit soort berichtjes zorgen er voor dat ik wel wat vertrouwen erin krijg en me niet meer zo heel druk maakik weet dat ik nog niet aan de uitgerekende datum zit, dus ik ga gewoon hard hopen dat mevrouw niet eerder wil komen
Wat fijn om je horen! Ik zie dat je idd s nachts wakker bent, jammer Hopelijk voel je je snel beter, want ziek zijn is stom.