Wil weer eens iets creatiefs gaan doen. Nu zag ik leuke haarknipjes voorbij komen en dat leek me niet zo moeilijk te maken. Alleen zijn er erg veel site's waar je spullen kunt kopen ed. Heeft iemand tips en trucs? Zie door de site's de knipjes niet meer zeg maar. Iemand nog andere leuke zelf maak ideetjes? Kan niet breien of haken dus daar maak je me niet blij mee. Heb altijd sieraden gemaakt maar hier ben ik wel een beetje klaar mee. Ben opzoek naar iets anders.
Als je altijd sieraden hebt gemaakt, waarom doe je dan niet iets met kralen. Een leuke streng kraaltjes en die op een leuke manier op het knipje doen. (gedraait, hangend) En anders een bij de action binnenlopen, die hebben kunstbloemen en als je die uitelkaar haalt heb je heel veel leuke bloemetjes, die zou je op het knipje kunnen plakken en als je daar een lintje bij aan doet en dan een mooie kraal erbovenop en klaar is je knipje. Lint kun je ook bij de action halen of ga eens naar de markt en koop daar bij een kraam leuke lintjes.
Heb al mijn kralen toen weg gedaan. Maar kan altijd even bij action kijken wat die nog hebben idd aan leuk spul. Iemand anders nog tips. Of site's waar je goedkoop materiaal kan bestellen.