Beste dames, Vandaag heb ik mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben, hij vond het geweldig en gaf toe dat hij het ook al een beetje door had vanwege mijn uitstraling zei hij. Maar binnenkort wil ik het nieuws ook aan mijn collega's gaan vertellen ik werk in een groepje met ongeveer 6 mannen, ik ben de enige vrouw op de afdeling, ik vind het moeilijk om gewoon voor ze staan en dat " even aandacht te zeggen" Wie kan mij een goede tip geven hoe ik het beste aan mijn collegas kan vertellen dat ik zwanger ben...
Hey... ik snap het! Ik werkte ook alleen met mannen en het blijft altijd spannend om zoiets op je werk te vertellen. Ik heb het in een vergadering verteld, toen mijn baas vroeg, wil iemand nog iets vragen, medelen (hij wist het al hoor) en de reacties vallen altijd mee!
Ik heb een mailtje gestuurd met als bijlage de echo. Hoefde ik niet vol de aandacht te vragen. De reacties waren super!
Ik werkte ook met allemaal mannelijke collega's. Vond het vreselijk eng om te gaan vertellen dat ik zwanger was maar heb het toch gewoon gedaan door... Ik wil jullie iets vertellen.. Ik ben zwanger. Achteraf was ik blij dat ik het gewoon zo in de groep gegooid had en er niet vanalles omheen bedacht had, op deze manier was ik er het snelste vanaf.
Ik wil het morgen vertellen en weet ook nog niet hoe. Of ik hang de echo op het bord en zeg verder niks, of ik haal een doos celebrations voor bij de koffie. Twijfel nog hoor...
nou doe zoals ik ren 6 keer naar de plee om te spugen en ze weten het direct en het waren ook de mannen die het het eerst doorhadden. Ook omdat mijn voorgevel nog meer ging opvallen
Gebak trakteren dan zijn mannen snel tevreden, en is nog lekker ook Wedden dat ze allemaal positief reageren
Hier ook allemaal mannen. Nadat ze allemaal al enige keren hadden gevraad of het wel goed met me ging ( je ziet er zo slecht uit , ben je ziek, moe etc) Vertelde ik het zo af en toe aan eentje... Verdeeld over 1 dag uiteraard ( anders hadden ze het elkaar al verteld)