hoi! Mijn dochtertje wordt binnenkort 1 jaar en ik trakteer de kindjes op het kdv dan. Is het ook gebruikelijk om de leidsters ook iets te geven zoals bijvoorbeeld een gebakje ofzo? Heb nl geen idee... alvast bedankt! groetjes Claudia
Ik heb het wel gedaan. Had met de eerste verjaardag uitdeelboekjes voor de kindjes en een setje met mini-productjes (deo, shampoo, zeep) voor de leidsters.
ik haal voor de leidsters meestal wat lekkers voor bij de koffie... hoewel ik me nu zit te bedenken dat als ik fruitspiesjes doe, ik ook wel gewoon lekker een paar grotere fruitspiezen kan doen voor de leidsters....of eventueel wat anders lekkers er aan kan prikken wat de kindjes niet hebben..
ik denk dat je dat ook zelf moet weten. Op de basisschool trakteren kinderen ook hun klasgenoten en de leerkrachten, ik zou het ook op kdv doen. Iets lekkers bij de koffie, of als je de kidneren trakteert op fruit zou ik dat ook bij de leidsters doen. Wat ook altijd wel leuk vind is een wat origineel kado, bijvoorbeeld een leuk theekopje met wat theezakjes erin.
Op mijn basisschool was dit inderdaad normaal. Ik heb het ook op het KDV gedaan. De leidsters kregen van mij een klein doosje bonbons met een kaartje er aan dat mijn zoontje (en ik dus eigenlijk ) zo blij met ze is. Het zijn erg lieve leidsters dus ik wilde ze graag een keer verwennen.
Hierin ben je helemaal vrij natuurlijk. Bij ons kdv is het wel gebruikelijk. Tenminste, wij krijgen ook elke keer iets als een kindje jarig is. Wat ze doen, meestal taart of chocolaatjes.
Hoi, alvast gefeliciteerd met je meisje. Bij ons is het gebruikelijk: zowel op de peuterspeelzaal als basisischool dat je de leidsters/juffen hetzelfde trakteert als de kinderen: dus niks aangepast. Vinden ze vaak ook het leukste. Ikzelf knutsel altijd iets met een foto, vinden de juffen vaak ook heel leuk om een tijdje te bewaren. Wat ik voor die kleintjes een heel leuk idee vond is het gebruik maken van een danoontje als neus in een dieren gezicht. Veel plezier met de voorbereidingen
ga de leidsters iets lekkers voor bij de koffie/geven..lekkere appel/kersenflap ofzo! Bedankt voor jullie reacties!
Dat is ook érg leuk -hoewel het hier dan misschien afgezaagd is, omdat we voor moederdag al een plantje kregen... (zelf beschildert potje) . Ik vind het zelf altijd zo moeilijk om wat voor de leidsters persoonlijk te halen, omdat ik nooit weet wie er precies zijn. De 6 leidsters van de 3 groepen wisselen onderling nog weleens + dan een invaller dan een stagiair... Vandaar dat ik het makkelijker vind om 'algemeen' te tracteren en dus niet iets uitgetelds - 3 plantjes ofzo - voor iedere leidster één.. maar leuk is het idee wel