Aangezichtsligging geboorte

Discussie in 'De bevalling' gestart door Paperdoll, 13 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi hoi!

Zijn er hier meerdere waarbij hun kindje in een aangezichtsligging is geboren?

Mijn zoon is zo geboren en ook ben ik ingeleid. Nu heeft hij veel last van zijn nekje (hypertonie?) hij overstrekt zich en is onrustig het is zielig.
    Was eigenlijk beetje opzoek naar meiden die dit ook hebben meegemaakt.

2. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Al eens aan een osteopaat gedacht?
    Hier waren de klachten met 2 behandelingen over!
    Maar dat kwam niet door de geboorte.

3. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja vorige week geweest en morgen weer terug... Hopelijk helpt het dan tis zo zielig zo voor hem.

Moet zoizo met hem naar kinderfysio die komt vrijdag in elk geval.

4. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Hier ook geboren in een aaa ligging en ik heb 2 uur en 20 min geperst.

Onze zoon heeft de eerste weken echt enorm gehuild etc, na bezoekjes aan de osteopaat kregen wij een ander kindje terug.

5. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb maar 26 min geperst dus dat ging heel snel. Ik had het "voordeel" dat hij niet zo groot/zwaar was.

Ja mijn zoon heeft de eerste 2 weken eigk niet gehuild maar nu is het echt zo zielig je weet je geen raad. Ik ben vorige week bij de osteopaat geweest maar nog weinig gemerkt van verschil vandaag weer terug en morgen starten met fysio.

6. mirriemeis

mirriemeis Actief lid

17 okt 2011
    143
    0
    0
    Hier lag de jongste ook zo. kon dus niet zo geboren worden.
    vacuum nog geprobeerd maar hielp niet.
    daarna met keizersnee geboren.
    De 1e week ging het nog maar naar een week inderdaad veel overstrekken en veel huilen.
    naar een chiropractor geweest. Morgen gaan we voor de 6e keer heen. Hij heeft er wel baat bij. Huilt al veel minder.
    Sterkte

7. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij zijn bezig met fysio voor hem nu hopelijk gaat dat helpen tis zo zielig je wil hem helpen maar hoe he.

8. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zielig zeg! Hier ook geboren met de vacuum door de aangezichtsligging. Gelukkig op een voorkeurshouding na weinig last. Gewoon nog een aantal keer osteopaat proberen dat heeft vaak ook wat tijd nodig. Succes ik kan me indenken dat je je machteloos voelt.

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    moeilijk he!
    Mijn dochtertje is ook in de aaa ligging geboren. We zijn met haar naar een manueel therapeut geweest en dat zorgde ervoor dat ze wat minder overstrekte en huilde. Wat voel je je dan machteloos he!
    sterkte en hopelijk zie je snel vooruitgang!

10. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn dochter lag ook in n aaa ligging en ze is met 5min persen geboren, daar heeft ze veel last van gehad.
    Na de 1e keer osteopaat merkten we al verschil en na 2 behandelingen hadden we ineens zo'n ander kind (uiteindelijk 4 behandelingen gehad) Geen gekrijs als ze inde maxicosi lag, op dr rug liggen was geen drama meer, ze slaapt wel nog steeds op haar buik en soms ligt ze ook te 'spelen' op haar buik, maar het verstrekken e.d. is weg.

11. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja tis zo Zielig hij kan zo krijsen dan en onrustig worden compleet overstuur. We zijn nu aan het proberen de regelmaat aan te houden moe, gapen bedje in en slapen want hij slaapt ook heel slecht soms uren wakker en niet meer gezellig echt heel erg en ik slaap zelf ook niet meer dan dus ben uitgeput en dan de voedingen nog is op zich al zwaar snachts he.

Deel Deze Pagina