van harte gefeliciteerd. dit was wat wij zelf moesten regelen voor ons huwelijk: ondertrouw datum en tijd bij gemeente en evt kerk feestlocatie fotograaf locatie voor foto's kiezen dagindeling gastenlijst uitnodigingen taart boeket en versiering(tafelversiering, corsages) jurk en pak uiteraard bruismeisje(s) en/of bruidsjonker(s) en evt ceremoniemeester ringen muziek voor de ceremonie muziek voor het feest catering diner of buffet? huwelijksreis trouwkapsel met evt proefkapsel plannen accesoires: schoenen, dingetje voor in het haar, sierraden bedankjes veel plezier met de voorbereidingen
@san, oh super zeg!!!! PB me maar de maat e.d. @hypo, omdat we toch echt nog wel wat bij moeten sparen... mijn vriend wou het zelfs in 2014 ( bindingsangst??? )
Gefeliciteerd!! Heb je al een fotograaf? *reclame mode aan* Ik ben namelijk sinds kort (na het afronden van de foac en 2 zwangerschappen en bevallingen) gestart als trouwfotograaf! Misschien kan ik wat voor je betekenen. Hier staat mijn portfolio. *reclame mode uit* Als je wil kan ik je wel een infoformuliertje sturen over hoe je de fotografie regelt op de trouwdag, dan moet je maar even een seintje geven.