Absoluut waar hoor! Die boost voor de spaarrekening gaat bij ons wat geleidelijker. We mogen ook niet klagen
Tja logisch als je eigen bedrijf hebt moet je dat apart houden. Iedereen betaald belasting. Mijn man levert per maand ook veel in maar dat doet zijn werkgever natuurlijk al. Als je kijkt naar zijn bruto en nettosalaris dan schrikken wij ook altijd. Vind sowieso belasting zo stom Haha.
Wij betalen ook per maand belasting met een eigen bedrijf. Zo proberen we het overzichtelijk te houden. Vind het betalen ook niet vreemd dus, dat hoort er bij. Wij moeten alleen toch altijd bijbetalen hoe we ook proberen het goed in te schatten. Ik klaag ook niet over onze inkomsten. Ik zeg alleen dat die tijd met teruggave en vakantiegeld altijd leuk was!
Ik heb zo een twee weken geleden opnieuw aangifte over 2015 en 2016 gedaan , nu al bericht dat het geld binnen een week word overgemaakt. Best snel aangezien ze er 12 weken over mogen doen. Als ze die van 2017 nou ook zo snel behandelen en overmaken haha.
Dan zou je toch bijna iets moeten gaan horen van ze. Ik had al aangifte gedaan over 2015 maar heb hem gewijzigd , wellicht ligt het daar aan?
Wie weet trouwens wanneer de belastingdienst begint met het verwerken van de aangiftes 2017? Beginnen ze daar in april al mee of pas in mei?
Ik denk in april. Volgens mij beginnen ze in mei met het uitbetalen dus dan zullen ze in april denk ik beginnen met het versturen van brieven.
Ik had vorig jaar op 14 april bericht in mijn berichtenbox en 24 april het geld al. Dus ben benieuwd dit jaar.
Bij de aangifte zelf van vorig jaar als het goed is. Ook ik kan de vastgestelde datum van voorgaande jaren nog zien
Ik had vorige jaar 17 april bericht en 2 mei gestort. Inkomen was toen vastgesteld op 15 april, dus echt maar twee dagen ervoor! En nu was het al in maart vastgesteld, bijna een maand verder en nog geen bericht.. Blijkbaar zegt het niks en blijven we elk jaar speculeren hoe ze nu daadwerkelijk werken bij de belastingdienst