Ja! Lijkt erop dat ik een paar 100 terug krijg , mits de toeslagen bij herberekenen niet uitkomen op terugbetalen, dan streept het tegen elkaar weg.
Hier altijd betalen. Maar dat weten we van tevoren: eigen bedrijf man. Dat staat dus netjes op een aparte rekening. Ruim meer dan nodig, dus de rest is dan gewoon lekker gespaard
Ik heb er ook altijd zin in Man krijgt meestal niets maar ik krijg elk jaar een fijn bedrag terug. Lekker onze spaarrekening spekken
Ik drukte onbedoeld op "plaats reactie" en kan op mijn telefoon de reactie niet meer verwijderen. Vandaar foutje..
Ik kijk er ook naar uit. Het invullen vind ik wel meevallen. Mijn man werkt gewoon in loondienst (afgelopen jaar wel 2 werkgevers maar geen gekkigheid) en ik zorg dat ik de aftrekposten al heb uitgezocht. Na de aangifte pas ik altijd gelijk het verzamelinkomen van de toeslagen aan en daar krijgen we dan ook een leuk bedrag van terug. Alles gaat naar de spaarrekening.
Ik wacht ook met smart!! Heb alle papieren vast verzameld dus kan de aangifte zo doen! En voor de mensen met een eigen bedrijf: ik wens je veel belasting toe!! (Betekend natuurlijk dat je nog meer verdiend!)
Ik vind dat raar dat mensen met eigen bedrijf reageren 'moeten weer flink betalen'. Wij, mensen in loondienst, hebben dat al lang gedaan... hoort er gewoon bij toch? En als het goed is reserveer je dat. Wij krijgen in ieder geval de volledige iack en hopelijk blijft er iets over voor mijn man... hij kreeg het afgelopen jaar een uwv aanvullingsuitkering waarop geen 52% werd ingehouden dus ik vrees het ergste!
Pff wij moesten vorig jaar voor het eest ineens terug betalen. Hadden t speciaal door bedrijfje Laren laten invullen. Dit jaar maar extra goed alles controleren maar ik ben er huiverig voor.
Misschien komt dat omdat ondernemers het eerst gestort krijgen? Hier is 20k ingehouden, dat merken we niet omdat we het niet eerst krijgen. Maar kan me indenken als je dat zelf apart moet houden het veel lijkt ofzo.. blijft uiteraard gewoon normaal dat je zn soort bedrag af moet dragen
Hier nooit echt haast, gaan de 8e aangifte doen. Zoals elk jaar volledige inkomensafhankelijke combinatiekorting - een paar honder euro die vriend altijd terug moet betalen. En wanneer we het terugkrijgen, zien we dan wel, haha.
Hier ook geen haast, kan ook niet want ik krijg mijn jaaropgave altijd heel laat Maar we krijgen iets van 2000 euro terug en dat gaat direct naar de spaarrekening voor de hypotheek, dus merken daar toch niets van
Wij lopen door de crisis 1 jaar achter. Onze boekhouder gaat dus straks van 2016 aangifte doen. Geen idee hoe en wat. Mijn man zal een beste rekening krijgen en ik heb dat jaar maar heel weinig gewerkt voor ik helemaal stopte.
Ja leuk om te weten wat we krijgen ! "Maarrrr doe als zzper ook zelf de aangifte en dat was vorig jaar (1e keer) toch best een gepuzzel dus t kost wel best wat energie.
Nou ik be er huiverig voor. Moet betalen maar dat moet weer recht gestrokken worden met... Dus duim dat het goed gaat. Anders is het gewoon niet te doen hier en moet ik stoppen met wat ik nu doe.
Volgens mij is de app ook nog niet te downloaden.. vorig jaar had ik ‘m al en ook meteen ingevuld, maar nu kan ik m nergens vinden