Niet als het gaat om een teruggave van bijv aftrekposten of aankoop huis kosten . En dat zijn vaak de dingen waarop je veel terugkrijgt, dus kan ik me voorstellen dat men dat graag zsm terugziet
7-3 aangifte gedaan, 20-4 inkomen definitief vastgesteld en aanslag van 27-4 Dit is van mijn partner, die van mij is nog niet eens definitief vastgesteld en we hebben dezelfde dag aangifte gedaan
Mijn aangifte is 6 maart gedaan. Vast gesteld 19 maart en nu wachten op definitieve aanslag. Eerst boeide het mij niet wanneer zou komen. Maar na de storm van zondag op maandag is het geld zeer wenselijk aangezien we 8K terug krijgen en we flink wat (water) schade hebben. En ook nog als peg gister 3 nieuwe banden voor auto moeten kopen
Deel wordt niet vergoed als zijnde natuurschade. Deel wel ivm dat dat duidelijk schade is door overgelopen riool.
En man ook bericht op 'mijn overheid', dagtekening 4 mei...hebben het volgens mij gelijk 1 maart verstuurd.
Hier dagtekening 4 mei. Van mijn man nog niet binnen, terwijl we gezamenlijk aangifte gedaan hebben...
Nee, je doet ieder je eigen aangifte. Alleen wel tegelijkertijd. Maar de datum van indiening is net zo relevant als je haarkleur voor wanneer je je aanslag krijgt; niet dus.
Vandaag bericht gehad voor mijn man met dagtekening 6 mei. We hebben 7 maart de aangifte digitaal gedaan.
Gezamenlijk aangifte gedaan... Brief van man is inmiddels binnen dagtekening 4 mei. Dit is het hoogste bedrag, dus ik ben blij