las net dat er van de 9,4 miljoen aangiftes nog " maar " 350.000 aanslagen zijn verstuurd....nog heel veel te gaan dus haha.
De brief van mijn man is gisteren binnengekomen. Binnen een week zou het op rekening moeten staan. Mijn brief nog niet gezien..
Had hem maandag gezien op mijn belastingdienst dat ik een aanslag heb gekregen. Enkel nog niks via de post. Hoe lang duurde dat bij jullie?
Wheeeeeheeee ik heb nog niks ... jaja .. mevrouwtje ongeduld I know, maar zal wel lekker zijn het als er voor de 15e is ivm onze nieuwe koopwoning/overdracht en verhuizing
is er bij jou al iets veranderd bij het vaststellen van je inkomen ? bij ons blijft het staan op de 16e maart...ik heb begrepen dat dat ook nog een keer moet veranderen. dus ik denk dat wij nog heeeeeeel lang geduld moeten hebben haha
ik denk dat i.i.g wij vorig jaar flink verwend zijn. toen hadden we het geld al in de 3e week van april haha. nu weer aangifte gedaan op 1 maart om 00:30 uur....maar niets nada noppes. in mijn hoofd heb ik de terrasoverkapping al 10 keer besteld, maar de realiteit is dat we nog even moeten wachten haha
Ik kreeg een mail dat ik een bericht van de belastingdienst had.. Helaas niks te zien Mijn man heeft z'n definitieve aanslag al, maar die kwam dan ook uit op 0 dus daar hadden we niets aan