Hebben jullie allemaal de defenitieve aanslag gekregen of ook voorlopig? En krijg je met voorlopig ook gewoon geld met evt kans op terugbetaling? Bij mij staat 18-5 per post gestuurd nog steeda niets binnen en kan verder ook niets openen
Vorig jaar een voorlopige ontvangen en geld ontvangen met inderdaad kans op terug moeten betalen. Een paar maanden later kwam de definitieve aanslag en gelukkig hoefde ik niks terug te betalen.
Heerlijk! Ik gun iedereen zijn geld zsm! (maar toch denk ik: waarom doe ik aangifte op 01 maart om 06:27 uur en hoor ik gewoon helemaal niks, en iemand anders doet op 09 april en heeft al de brief)
ja het blijft vreemd ! wij hebben 1 maart om 00:20 de aangifte verstuurd. zowel man als ik ook nog geen bericht en vaststelling inkomen blijft op 16-03 staan
Hier net zo 1 maart aangifte gedaan al heel vroeg in de ochtend vaststelling inkomen is gedaan op 15 maart en verder nog niets vernomen.
Kijken jullie op mijnbelastingdienst.nl ? Hier op 17-3 gezamenlijk aangifte gedaan. Bij mij partner staat " uw aangifte is ontvangen en u ontvangt voor 1 juli bericht ". Ook is het inkomen vast gesteld op 18-5. Als ik bij mij inlog staat er niks. Wel dat er op 17-3 aangifte is gedaan maar geen melding dat hij ontvangen is. Ook geen inkomen vast gesteld. Vraag me af waarom dit bij mij niet is en partner wel? Of komt dit doordat er gezamenlijk aangifte is gedaan en t alleen bij partner staat ?
wij hebben ook samen aangifte gedaan, en bij allebei is het inkomen vastgesteld op 16-03. ook staat bij beide dat de aangifte is ontvangen. misschien voor de zekerheid even bellen ?
Bij mij staat ook alleen dat mijn vriend voor 1 juli bericht krijgt bij mij niet maar mijn inkomen is wel vastgesteld op basis van mijn aangifte. Dus ze hebben hem al wel.
Is dat bij jullie op basis van de aangifte? Bij mij is het veranderd begin april van op basis van werk (ofzoiets) naar op basis van aangifte. verder niks meer gebeurd.
Vandaag de brief ontvangen. 7 april aangifte gedaan. Dagtekening is 26 mei en kan tot een week na dagtekening worden bijgeschreven. Ik verwacht het volgende week.
Op facebook heeft iemand hier naar gevraagd en het antwoord vd belastingdienst was: Binnen 10 werkdagen na de datum per post krijg je de brief, dat is dus max 1 juni. Op die brief staat een datum en vanaf die datum duurt het max 7 werkdagen tot het geld. Kan dus ook dat de briefdatum 5 juni is ofzo want ze liggen meestal in de toekomst. Die van mij staat ook op 20 mei vandaar dat ik ben gaan zoeken
Hier nog totaal geen beweging... 1 maart aangifte verstuurd, 15 maart vaststelling inkomen en daar is het helaas bij gebleven... Begin er toch wel van te balen, kan het erg goed gebruiken...
1 maart aangifte gedaan samen met manlief. Manlief heeft zijn deel allang binnen en ik heb nog niks gehoord of gezien. Zo moeilijk kan het toch niet zijn ?? Werk het iig per adres af zou ik zeggen.
Ook hier nog steeds niks. Vorig jaar kreeg ik op deze datum bericht... jaren daarvoor nog eerder. Zucht