Nee sorry, ik heb zelf vaste opvang , geen wisselende tijden e.d. Ik jouw geval zou ik op de BD wachten, denk ik.
Ja kan ik doen maar ik krijg nog van 2 jaar terug.... Als je het wijzigt dan krijg je het binnen een paar maanden terug..
Ik zou in jouw geval ook afwachten op de correctie van de belastingdienst. Als je dat niet wilt omdat je het te lang vindt duren, dan zou je kunnen bellen met de belastingdienst. Als je niet precies weet hoe je het in moet vullen.
Ook als die meer uren pas vanaf augustus zijn? En de meer uren hebben een andere uurprijs dan de standaard uren. Ze zijn iets duurder. Dan gewoon de prijs aanpassen aan de standaard uren? (Je krijgt immers toch maar een max uurprijs uitbetaald toch?)
Je mag alles op 0 invullen hoor. Ook als je maandelijks niet van de hypotheekrente terug wil. Daarna doe je dan de juiste aangifte. Maar dat is mij nu net te omslachtig.
Je mag alles op 0 invullen hoor. Ook als je maandelijks niet van de hypotheekrente terug wil. Daarna doe je dan de juiste aangifte.
Totaal bedrag delen door het aantal uren en dan heb je de gemiddelde uurprijs. Mits het bij dezelfde opvang is kan dan gewoon. Ik doe het ook zo.
Ja. Onder aan de streep maakt het niet uit. Alleen de gegevens die op de jaaropgaaf staan gaan naar de belastingdienst. Die maakt het niet uit in welke maand je de uren hebt afgenomen.
Om nog even op mijn vorige post terug te komen ( ik heb nooit ergens inkomensafhankelijke combinatie korting kunnen terug vinden ) Ik heb toch nog even gebeld met de bd met de vraag hoe het nu werkt omdat ik er niks van snap. Ik heb voorgaande jaren aangifte gedaan op papier en vraag 35 ( die daar dus over gaat ) niet ingevuld. Nu direct met terugwerkende kracht alsnog samen met een medewerker van de bd alles ingevuld. Krijg nu over de jaren 2015 , 2016 en het jaar 2017 bijna 4000 terug. Ik doe dus volgend jaar de aangifte online. Iemand nog leuke plannen met de teruggave?
Dat zijn leuke bedragen! Wij gaan deze zomer een roadtrip maken van drie weken, dus het geld heeft een mooie bestemming
Fijn zeg! Maar aangifte doen op papier? Ik wist niet eens dat dat nog kon?! Dan kan je toch ook nooit de meest gunstige verdeling invullen, omdat je het terug te krijgen bedrag nog niet weet?