Om maar heel direct te zijn zoals in mijn titel al: Hoe vaak moeten jullie poepen? Ik kan ongeveer om de 2 á 3 dagen. Vroeg me af hoe jullie dit hebben?
Ik kan soms wel 4 dagen niet poepen.. heb zondag voor het laats gepoept, dus nu maar weer afwachten wanneer ik weer kan
weet je dat dit gezond is ? eigenlijk zou iedereen per maaltijd een keertje naar de grote toilet moeten gaan... en dat is bij de meesten helaas niet het geval ! maar euhhh 1x om de 3 à 4 dagen dat lijkt me echt heeeeel weinig, iets meer vezels proberen te eten denk ik dan ! groetjes Evita
Ik eet Activia yoghurt anders is het helemaal een ramp. Dat was ook zo toen ik zwanger was van ons zoontje. Nu weer hetzelfde. Ik heb er normaal nooit last van. Vervelend is het wel, inderdaad, beter drie keer per dag dan eens in de 3 dagen. Groetjes !
2 a 3 keer per dag.. Als ik niet zwanger ben ong 1 x per dag.. hahaha ben altijd al een makkelijke poeper geweest hahah. kan t haast op commando.. hihi kus bloem
ik soms ook om de 3 dagen en dan weer 2x per dag haha. soms durf ik niet zo goed bang dat de vliezen breken haha lijkt me stuk,maar ja toch he
Vroeger iedere dag, tegenwoordig om de 2 á 3 dagen. Gelukkig komt het er nog steeds relatief makkelijk uit, maar het is (uiteraard) wel meer per keer nu.
Hier ben ik ook bang voor haha..of dat ik het ermee uitpers Tuurlijk weet ik dat dat niet kan maar toch..
ja hahha..stom is dat he! dan wacht ik net zolang tot ik echt moet! wat n poeppraat toch maar ja ik heb t er liever hier over dan tegen mn collega's b.v hahaha
Jaa echt wel.. haha ja dat doe ik ook wacht net zo lang totdat het op knappen staat.. Ja dat is het leuke aan deze forum..Je kan over alles praten.. niemand ziet wie je bent..