Hallo. Hoe komt het dat sommige vrouwen rond dragen of naar voren dragen? Ikzelf draag naar voren... Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dit komt. Groetjes
Volgens het bakerpraatje wordt het met de buik naar voren een jongen. Als je meer rond draagt, en je taille verliest, dan wordt het een meisje.. Bij mij klopte dat wel. Van achteren was niet te zien dat ik zwanger was, zelfs niet bij 40 weken. En het werd een jochie..
Bij mij ook! Ik denk verder dat er niet echt een antwoord op is, net zoals dat sommige vrouwen aanleg hebben om dik te worden, en andere juist helemaal niet, zal het ook wel zo zijn dat sommigen eerder rond dragen en anderen naar voren.
het grappige is dat het bij alle 5 collega's op mijn werk wel klopte....maar ja of het dus ook écht zo is weet ik niet.
hoi meiden, mijn schoonzus vertelde me dat je bij mij waarschijnlijk niet gaat zien of ik naar voren draag of niet, omdat ik dik ben... iemand ervaring?
Bij mij klopte het wel...bij mijn zoontje droeg ik heel mooi naar voren en nu echt rondom...bij alles...niet alleen buik ....ze zeggen dat meisjes je "schoonheid"weg nemen...
Bij mijn dochter droeg ik om me heen, bij deze draag ik naar voren maar heb geen idee wat het wordt dus ben benieuwd...
Ook bij mijn zus klopte het. Bij de 1e droeg ze naar voren en het werd een jongetje. Bij de 2e droeg ze echt rond en dat werd een meisje. Ik draag echt rond, dus dan zou je zeggen een meisje . Ik heb idd ook vaker gehoord : als een vrouw dr schoonheid verliest word het een meisje.
bij mij klopte er bij Kyana geen zak van! hihi Nu is ze ook wel een beetje stoer uitgevallen maar aan de achterkant was niet te zien dat ik zwanger was en als ik geen buikband enzo aanhad en ik maakte recht van voren een foto ook niet! tot ik hem van opzij nam, dan was me buik mega! nu weet iknog niet wat ik krijg maar heb wel het idee dat ik overal wat aankom
Ik draag elke zwangerschap naar voren en heb van beide geslachten wat Ligt eerder aan de vorm van je baarmoeder en bouw enzo dan het geslacht van het kind...
Het schijnt ook te maken te kunnen hebben met je buikspieren. Als je goed ontwikkelde buikspieren hebt die weigeren mee te rekken, ga je sneller rond dragen heb ik gelezen. Hoewel mijn buikje nog nauwelijks zichtbaar is, is het voor mij al heel duidelijk dat ik rond ga dragen. Mijn taille is aan het verdwijnen. Ik heb het gevoel dat ik een jongetje krijg, maar als ik alle bakerpraatjes moet geloven zou het een meisje worden!
Hoe snel zou je kunnen zien hoe je draagt? Ik krijg nu een beetje een buikje wat mensen kunnen zien, maar dat zit echt alleen aan de voorkant. Ik zelf zie wel dat ik spieren maak in mijn rug en aan de zijkant, maar ik heb mijn slanke taille nog gewoon en van achteren en precies van voren zie je idd niets! Zou dat nog komen dat het breder wordt, of zou je dat nu al kunnen zien? Ik ben ook nog maar 2 kilo aangekomen, dus vandaar dat er misschien ook nog niet zoveel vet bij is. Behalve mijn buik en borsten is er niets dikker geworden.
Mijn zus droeg ook naar voren: meisje Mijn vriend zijn schoonzus ook: jongen... Moet nog wachten tot volgende week woensdag... Krijgen dan 20-weken echo
@ Gentle, ik ben eerst afgevallen (5-6 kilo) en zit nu een kilo onder mijn normale gewicht. Toch is al duidelijk dat ik rond ga dragen. Maar ik heb geen idee of je het altijd 'direct' kunt zien, het zou best kunnen dat het nog eventjes duurt!
Hahaha! Dan zou ik wel supergoeie buikspieren hebben....NOT! Ik draag echt rond, mijn taille verdwijnt met de week ! En ik heb niet bepaald ontwikkelde buikspieren. Wel klopt het bakerpraatje dat ik inderdaad een meisje krijg!
vergeet helemaal te zeggen dat bij mij het bakerpraatje niet klopt. vorige zwangerschap kreeg ik een meisje (zie album voor buik) nu draag ik hetzelfde en nu krijg ik een jongetje.
bij 1e preggy zo rond als maar kan.. en kreeg zoon bij 2e preggy meer naar voren.. en kreeg zoon bij 3e preggy meer naar voren ... en heb geen idee