3 cm, gestript, slijmprop aan't verliezen maar er gebeurt niks

Discussion in 'De bevalling' started by MamavanM1, Oct 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,347
    0
    0
    Overijssel
    Grrrrrr, frustratie heeft hier de overhand..

Ben donderdag ochtend gestript, en had al 3 cm ontsluiting. (mooi meegenomen natuurlijk)
    Maargoed, ben een beetje delen van de slijmprop verloren en af en toe nog wat. Maaaaaaar, er gebeurt verder gewoon NIKS, op wat voorweeen na wat ik al had. Word er bijna een beetje boos van :).

Wie heeft dit ook gehad, of hoe snel begon t bij jou?! Ben wel benieuwd hoor.. haha het duurt me allemaal veel te lang. :)

2. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Hier zo ongeveer hetzelfde, gisteren aan het eind vd middag gestript. 2cm ontsluiting. Wat napijn en krampjes gehad en dat was het ook wel :(. Mijn slijmprop was ik grotendeels al kwijt. Morgenochtend moet ik voor ctg naar het zkh. Evt komt de vk morgen nog een keer strippen. Ben benieuwd hoeveel ontsluiting het strippen heeft opgeleverd.

Ik vrees dat als er nog niets gebeurd, zij mij laten doorlopen tot 42 wkn :(. Dit is ons eerste kindje, dus de vk was al heel tevreden met 2cm.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,742
    1,061
    113
    Ik had dat toen ook, ook al wat cm en slijmprop verloren. Maar helaas kwam zoon toch echt las met 41 weken uit zichzelf. En ik was ook al voor 40wkn gestript en met 40.1 nogmaals.. Toi toi!

4. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

Apr 9, 2013
    316
    1
    0
    Waarom ben je gestript ? Bij ons doen ze dat pas vanaf 41 weken..
    hier is er nog niks gaande.. :)

5. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,347
    0
    0
    Overijssel
    Nou, baby is best aan de grote kant.. en als ik weer doorloop tot 41 weken dan is die 4300 gram ongeveer. (geschat natuurlijk) en heb toen toch maar gevraagd of ze wat wilden doen.

Ik weet ook dat ik geen garantie had/heb dat t dan op gang komt, maarja niet geschoten is altijd mis. ;)

Heb vanaf een uurtje geleden wel hele tijd kramp/ongie gevoel en veel voorweeen achter elkaar.. ik ga nergens vanuit, maar ik hoop dat t een keer echt doorzet!! ;)

Ben t trouwens wel echt zat, hele dag beurse benen/liezen, kleine meid waar ik nog achter aan moet vangen, optillen etc etc. en halve nachten al een paar weken.. Nog even door bijten!!! :)

6. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

Jul 23, 2013
    1,212
    0
    0
    In het noorden.
    Hier ook gestript...met 39 weken en 2 cm ontsluiting maar t heeft helemaal niets geholpen. Uiteindelijk ingeleid.

7. Imrw

Imrw Bekend lid

Jul 1, 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    38.5 gestript, ook slijmprop in delen verloren en 39.2 bevallen!

8. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Vandaag besloten niet nog een keer te strippen en het tot woensdag op zijn beloop te laten. Als de kleine er woensdag nog niet is, word ik om 7u sochtends ingeleid.

Share This Page