Jullie kennen het misschien al: rode bietensap helpt goed tegen acne. Ik heb het geprobeerd te drinken maar krijg het maar niet binnen helaas. Maar mijn vraag is: Kan je de rode bietensap ook op je huid smeren? Mijn gezicht met acne dan? Wie heeft dit geprobeerd?
Ik heb het nog nooit geprobeerd te smeren dus zou niet weten of zoiets kan, maar ik drink het en doe het dus door mijn smoothie niet al te veel, want het is een nogal overheersende smaak.
Zat ook te denken aan een smoothie/mix. Bij de appie hebben ze een combi met wortel geloof ik. Ik vond hem erg lekker.
Drinken helpt wel... Ik maak het altijd zelf in de sapcentrifuge met appel, wortel en bietensap(van zonnatura) en dan is het prima te drinken. Vrij zoet.
Ik heb dat ook een keer geprobeerd maar dat is echt om te kotsen zo smerig. Beste is denk ik om het te mengen met iets anders en hopen dat het dan ook wat doet voor je huid.
Yby 's gezondheids drankje! - YouTube je kan het mengen met heel veel andere vruchten die ook goed voor je zijn
hai dames, bedankt voor de tips! Ik moet er echt van overgeven zo puur te drinken erg he! Ik ga die met wortel proberen! Ik las ook dat hoge GLA teunisbloemolie borageolie goed voor de huid zijn en je pm.
Haha, ik dronk het ook. Vond het niet heel vies. Gewoon, of je rode bietjes dronk. Niet te flauw hoor Bij mij hielp het niet echt. Maar goed, mijn acne is dan ook hormonaal.