Aangifte doen of niet

Discussie in 'De lounge' gestart door samira100, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Ik ben zo'n trut die met een verrekijker in de bosjes gaat staan, in dit soort gevallen zou ik (indien er mogelijkheid toe is) het wel zeker willen weten voor ik er melding van maak.

2. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Van potloodventers wordt aangifte gedaan, hier zou ik zeker weten aangifte van doen, of vraag de buurvrouw om aangifte te doen, zij is in dit verhaal namelijk de getuige!!!

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ja!
    Hier zou ik sowieso een melding van laten maken.

4. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd met de buurvrouw aangifte doen. Maar zou zeker ook even de andere ouders inlichten zodat jullie allemaal extra op kunnen letten.

5. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ja zeker aangifte doen/melding van maken.

Ik ben zelfs zo dat ik er zelf naar toe was gestapt om hem aan te spreken. Misschien niet heel slim, maar als zo'n smeerlap zelfs me kind aanspreekt en hem naar binnen probeert te krijgen heeft ie een verkeerde aan mij.

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Je kan ook de politie bellen en dan hoor je van hen of je genoeg hebt voor een aangifte. Misschien hebben zij ook tips hoe er mee om te gaan.
    Wel vreselijk idee zeg, bah!

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Politie bellen en ook het verhaal van je zoon erbij. Verschrikkelijk vies dit

8. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Absoluut aangifte doen! Wat een viespeuk!!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Waarvan zou je aangifte willen doen dan?

Ik zou er wel een melding van maken.

10. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Zeker een melding maken.. hier zou je niet eens over moeten twijfelen.
    Hoop wel dat die buurvrouw het goed gezien heeft, anders is het wel sneu.

11. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Geen twijfel mogelijk.

Aangifte doen.

12. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker, hij valt eigenlijk ook gewoon je zoon lastig. En misschien doet hij het wel bij meer kindjes maar durven die dat net als je zoon niet te vertellen

13. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik denk niet dat jij aangifte kan doen op basis van wat er tot nu toe gebeurd is. Maar het is wel een goed idee om contact op te nemen met de politie en hen uit te leggen wat je zoon en de buurvrouw verteld hebben. Op basis daarvan kunnen zij de wijkagent eens een keer langs sturen.
    Blijf rustig, houd het bij jezelf en ga geen heksenjacht beginnen. Dan is het risico op escalatie heel groot. Maar overleggen met de politie is in dit geval een goed idee.

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou met een aantal buren naar beneden gaan en hem (waar zijn zoon bij is) flink aanspreken. Plus aangeven dat jullie aangifte gaan doen. Als er meerderen zijn die het gezien hebben, zou ik hen allemaal aangifte laten doen.

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou absoluut melding doen bij de politie, maar zou ook met zijn zoon in gesprek gaan. Zodat hij ook weet waar zijn vader mee bezig is.

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wie weet hoeveel kindjes er wél naar binnen zijn gegaan!:$

17. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik zou zeker hier melding van maken,vooral ook omdat hij jou zoon heeft aangesproken om binnen te komen.
    Tevens zou ik met een aantal ouders bij het pleintje gaan zitten en constant naar zijn balkon te kijken zodat hij zich geintimideerd voelt en weet dat jullie hem in de gaten houden...

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Melding doen. Aangifte lijkt me nog niet mogelijk...maar zou sowieso gaan praten met de politie.
    Klacht bij woningbouwvereniging lijkt me ook niet heel erg gek indien het een huurwoning is.

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik zou er zeker een melding van maken....
    gadverdamme... wat een vies peuk !

20. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik had hier niet eens over getwijfeld. Had allang contact opgenomen met de politie en in ieder geval melding gemaakt.

Deel Deze Pagina