Ik ben zo'n trut die met een verrekijker in de bosjes gaat staan, in dit soort gevallen zou ik (indien er mogelijkheid toe is) het wel zeker willen weten voor ik er melding van maak.
Van potloodventers wordt aangifte gedaan, hier zou ik zeker weten aangifte van doen, of vraag de buurvrouw om aangifte te doen, zij is in dit verhaal namelijk de getuige!!!
Idd met de buurvrouw aangifte doen. Maar zou zeker ook even de andere ouders inlichten zodat jullie allemaal extra op kunnen letten.
Ja zeker aangifte doen/melding van maken. Ik ben zelfs zo dat ik er zelf naar toe was gestapt om hem aan te spreken. Misschien niet heel slim, maar als zo'n smeerlap zelfs me kind aanspreekt en hem naar binnen probeert te krijgen heeft ie een verkeerde aan mij.
Je kan ook de politie bellen en dan hoor je van hen of je genoeg hebt voor een aangifte. Misschien hebben zij ook tips hoe er mee om te gaan. Wel vreselijk idee zeg, bah!
Zeker een melding maken.. hier zou je niet eens over moeten twijfelen. Hoop wel dat die buurvrouw het goed gezien heeft, anders is het wel sneu.
Ja zeker, hij valt eigenlijk ook gewoon je zoon lastig. En misschien doet hij het wel bij meer kindjes maar durven die dat net als je zoon niet te vertellen
Ik denk niet dat jij aangifte kan doen op basis van wat er tot nu toe gebeurd is. Maar het is wel een goed idee om contact op te nemen met de politie en hen uit te leggen wat je zoon en de buurvrouw verteld hebben. Op basis daarvan kunnen zij de wijkagent eens een keer langs sturen. Blijf rustig, houd het bij jezelf en ga geen heksenjacht beginnen. Dan is het risico op escalatie heel groot. Maar overleggen met de politie is in dit geval een goed idee.
Ik zou met een aantal buren naar beneden gaan en hem (waar zijn zoon bij is) flink aanspreken. Plus aangeven dat jullie aangifte gaan doen. Als er meerderen zijn die het gezien hebben, zou ik hen allemaal aangifte laten doen.
Ik zou absoluut melding doen bij de politie, maar zou ook met zijn zoon in gesprek gaan. Zodat hij ook weet waar zijn vader mee bezig is.
Ik zou zeker hier melding van maken,vooral ook omdat hij jou zoon heeft aangesproken om binnen te komen. Tevens zou ik met een aantal ouders bij het pleintje gaan zitten en constant naar zijn balkon te kijken zodat hij zich geintimideerd voelt en weet dat jullie hem in de gaten houden...
Melding doen. Aangifte lijkt me nog niet mogelijk...maar zou sowieso gaan praten met de politie. Klacht bij woningbouwvereniging lijkt me ook niet heel erg gek indien het een huurwoning is.
Ik had hier niet eens over getwijfeld. Had allang contact opgenomen met de politie en in ieder geval melding gemaakt.