In het kader van gedeelde smart is halve smart: meer mensen bij wie de app van Disney+ waardeloos werkt? Hij laadt langzaam, speelt het begin van een aflevering soms 2 keer af, valt geregeld zomaar uit, downloaden gaat vreselijk traag... Ik weet dat het een luxeproduct is. Maar het ergert me toch dat het zó slecht werkt.
Nee daar geen last van, van de week wel een avond dat ik telkens opnieuw de ondertiteling aan moest zetten bij een nieuwe aflevering. Maar gisteravond had ik daar weer geen last van
Al gedaan. Maar nu ik lees dat het bij jullie allemaal wel werkt, vind ik het nòg irritanter. En ik denk niet dat het aan mijn chromebook ligt, want Netflix werkt feilloos.
Ik stream het via mijn telefoon naar de tv. Heb soms dat hij even moet laden tussendoor (één keer in het uur ofzo) maar verder geen problemen .
Hier werkt het super. Via telefoon, oudere tablet, streamen, laptop.. - Heb je al opnieuw ingelogd? - Kijken of er updates klaar staan voor je chromebook. - disney updaten. - cache van internet legen - cachet van chrome legen
Alleen maar ellende met de tv-app, doet het bijna nooit... updaten lukt niet, geen verbinding met internet, allemaal smoesjes... Op mijn telefoon geen probleem, dus stream ik via zo'n chromecastding. Dat werkt wel goed.
Heb de app net een week gedownload. Hier ook vrij traag en heb inderdaad een paar keer gehad dat ik opeens in een andere aflevering zat... Werkt bij mij niet zo goed als Netflix in ieder geval En downloaden duurt ook superlang!
Hier al maanden problemen. Om de een of andere reden wil hij niet meer verbinden van mijn tel naar de tv. Kijken in de app werkt wel, verbinden met mans telefoon ook.. alleen de mijne blijft drama.
Toen we nog geen smart tv hadden, draaiden we het op onze macbook en dat was ook drama. Iedere keer ander formaat beeld, reusachtige ondertiteling midden in beeld, of juist piepklein. Nu hebben we een smart tv en met 1 druk op de knop werkt het feilloos. Misschien is de integratie met Apple producten niet helemaal lekker?
Ik heb een Lenove Chromebook en mijn kinderen en ik hebben allemaal (verschillende) samsung telefoons. Op ieder apparaat is het drama. Behalve inderdaad op de tv, maar die gebruik ik bijna nooit.
En hoe zit die tv met internet verbonden? Toevallig met een kabel? Een kabel is stabieler/sneller dan wifi. Zo ja dan kan het probleem misschien aan je wifi liggen. Dat die net te traag is voor disney? Disney heeft best wat nodig om z'n films in hoge resolutie af te spelen. Je zou kunnen proberen hoe disney het op je chromebook doet met bekabeling internet. En Even nakijken of je op 5g wifi zit?
Ja, hier ook. Op m’n mobiel heb ik de app nu verwijderd. Heeft geen zin, hij opent niet. Op de iPad doet ie het vaak niet. En opeens weer wel. Echt heeeel irritant. Netflix doet het overal en altijd.