hoi, Vraagje we willen graag een tablet aanschaffen voor ons kind, wat zouden jullie adviseren een normale tablet kopen of 1 speciaal voor kinderen samsung galaxy heeft er 1 speciaal voor het kind. Wat is jullie ervaring? groetjes
Zou een ipad aanschaffen. Heerlijk ding, heb je er zelf ook nog wat aan en ze kunnen hem blijven gebruiken als ze wat ouder zijn
Wij hebben twee weken terug de galaxy tab kids gekocht. qua grootte vind ik hem goed geschikt voor kinderen, een 10inch had ze niet zo fijn beet kunnen houden. Ze is er zomaar weg wijs mee en er staan leuke apps op en gelijk beveiligd zodat ze niet overal op internet kan komen. Je kunt hem ook makkelijk naar een normaal scherm zetten met een code en dan kun je er als ouder ook gewoon op. beschermhoes krijg je erbij.
Hier een samsung galaxy tab 2. Deze is van mij.. mn 2 jarige mag er af en toe mee spelen. Ze kan er prima mee over weg en ik vind het persoonlijk een beetje onzin om een speciale voor haar te kopen Ze mag er max een half uurtje per dag op. De rest van de dag is hij gewoon van mij En internet is gewoon afgesloten voor haar.
hier een gewoon tablet, een samsung. Vind het wel handig, omdat wij er zo af en toe ook gebruik van maken.
De kindertablet kan je ook als gewone tab3 gebruiken hoor ( wij hebben een winkel en verkopen deze ) ik vind hem erg leuk maar je kan in de kinderstand er geen eigen apps opzetten ( wel in de volwassen stand ) Mijn dochter kan prima met een iPad overweg dus zie ik de meerwaarde niet behalve dat ze niet in je bestanden kunnen rommelen en dat je de controle hebt over wat ze kijken.