Iets speciaals voor mijn oma, wie helpt me?

Discussion in 'De lounge' started by Ssaarr, Jun 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Mijn oma is een bijzonder sterke vrouw die enorm veel heeft meegemaakt.
    Mijn opa die vol in het leven zat, niet stil kon zitten en altijd bezig moest zijn voor andere werd 10 jaar geleden ziek en kon niks anders meer als op bed liggen zich laten verzorgen in een verzorgingstehuis. Uiteindelijk viel hij op een nacht z'n bed uit en brak z'n heup, enorme pijn geleden, en een paar dagen later ( vandaag 1 jaar geleden ) is hij overleden.

Mijn oma verdiend het om door mij in het zonnetje gezet te worden. Hoe zei m'n opa al die jaren heeft verzorgd, hoe ze daarnaast voor mij klaar staat en voor mijn kinderen.. Ik wil gewoon aan haar laten merken dat ik er ook voor haar ben, altijd!
    Het hoeft niet veel geld te kosten, daar houd ze helemaal niet van. Uit eten etc vind ze ook niks...

Wie heeft er een leuke tip!

2. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,861
    5,122
    113
    Home
    theater
    high tea
    dagje samen shoppen

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Een familieshoot laten maken, evt met haar als middelpunt. Voor die tijd met haar naar de kapper, evt visagiste en dan met de hele familie een fotoshoot. Mocht ze dat voor je gevoel niets vinden dan zou je het ook zonder haar kunnen doen en dan een mooie foto (evt ingelijst of op canvas) kunnen geven (mocht ze van puzzelen houden dan kun je er ook een puzzel van laten maken).

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Of gewoon een lekker verwenpakketje met bonbons (van die luxe banketbakker), een lekkere douchegel, leuke bladen, mooie bloemen, etc.

5. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    Ik weet niet of ze op meerdere plaatsen in het land heeft gewoonte maar mijn oma vond een dagje tour en langs haar oude woonplekken erg leuk. Dus huis waar ze geboren is, waar ze woonde tijdens basisschool. Langs de basisschool en huishoudschool waar ze zich verloofde waar ze trouwde en waar ze met opa heeft gewoond.

6. V2015

V2015 Actief lid

Mar 19, 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben met mijn oma en dochter een dagje naar de dierentuin geweest.
    Vond ze prachtig!

Ik denk dat je oma blij zal zijn met alles. Het is het idee alleen al dat je iets voor haar wilt doen.
    Zou gewoon samen een dagje weg gaan.

7. Een soort tijdschrift ontwerpen met mooie foto's.
    Bijzondere herinneringen, rapportage over vroeger bijvoorbeeld.
    Plaatsen van waar ze heeft gewoond.

Ik denken dat alles wat je met liefde doet, ze daar erg dankbaar voor is.

Share This Page