Tot nu toe krijgen wij ook altijd pas de laatste week van juni bericht. Dit is ook het eerste jaar dat ik er niet op zit te wachten
Daar ben ik ook heel benieuwd naar... Vorig jaar pas bericht gehad in juli en dat jaar ervoor in mei. Zou wel een fijne meevaller zijn als het nu al kwam.
De eerste is dus al blijkbaar gevallen Ik heb de indruk dat het sinds vorig jaar sneller gaat vanwege de vooraf ingevulde gegevens. We duimen in ieder geval weer
Haha wat een zenuwen he?! Ik heb een deel van het belastinggeld vast uitgegeven. Hoef pas te betalen na montage en zal pas eind juni begin juli gemonteerd worden ivm grote drukte bij het bedrijf. Leuk leuk leuk
Eindelijk een lotgenoot. Balen zeg Dacht al dat iedereen terug kreeg behalve wij Wij moeten best veel terugbetalen. Mijn man heeft twee werkgevers, dus betaalt over tweede inkomen best veel inkomstenbelasting. En hij begon met een 0 uren contract, dus BD kon moeilijk schatten wat hij zou gaan gaan verdienen. Te laag ingeschat dus, dus terug betalen. En ik moet ook terugbetalen van 2014. Snap ik geen snars van. Heb ook maar 8 maanden gewerkt dat jaar. In totaal hebben we het hier over 2000 euro Daar gaan onze (vakantie)plannen. En dat terwijl ik vroeger altijd een paar honderd euro terugkreeg Als het goed is hoeven we dan volgend jaar niet zoveel te betalen omdat man gewoon vaste uren werkt en ik heb in 2015 helemaal niet gewerkt.
Ik heb het afgelopen maandag pas ingevuld. Zou 1380 euro terug moeten krijgen! Ik helemaal blij, ik moet normaal altijd betalen. Maar heb dit jaar voor het eerst in m'n eentje aangifte gedaan. Vorige jaren was ik nog gehuwd. Ik geloof het pas als t op m'n rekening staat. En dat zal nog wel even duren.
Elk jaar is het verschillend. Dan in april dan in mei terug of zelfs juni pas. Het is altijd weer een verrassing wanneer wij aan de beurt zijn! Ik zie het wel weer, stiekem hoop je dat ze snel wat laten horen hihi. Het is niet nodig maar natuurlijk wel welkom
Wij krijgen dit jaar ook voor het eerst weer eens iets terug. Afgelopen jaren steeds moeten betalen, mede doordat ik twee werkgevers had (ondanks dat je bij de 2e werkgever meer loonbelasting betaald blijf je dan bij beiden in de 1e schijf zitten en dat klopt niet als je het optelt). Heb afgelopen jaar expres extra loonbelasting laten inhouden, en heeft goed uitgepakt Moeten wel kinderopvangtoeslag terugbetalen, had ik ons verzamelinkomen eens verkeerd ingeschat zeg, oei! Maar vergeleken met wat we terugkrijgen peanuts
Ik begrijp dat niemand nog wat heeft gehoord? Ik had echt gedacht dat ze dit jaar sneller zouden zijn vanwege de vooraf ingevulde formulieren... @Annedore: dat is balen... Mag je het ook in termijnen afbetalen of wil je dat liever niet?
Ik hoop het vooral om snel iets te horen. Dan zou ik nog een paar dagen weg kunnen, daar ben ik zo ontzettend aan toe. Maar.. ik verwacht het niet. Was wel erg op tijd trouwens. Maar dat zegt ook niets.
Klopt, maar had verwacht dat het zich zou gaan uitbetalen in een snellere afhandeling. Ze hebben nu immers al wat ervaring opgedaan