Ja! Maar als je in maart aangifte moet doen en het kan wel 4 maanden duren voor je je geld hebt is dat ook niet zo raar. Ach ja we wachten maar rustig af he.. Meer kunnen we niet
Toevallig net een berichtje in m'n inbox (digitale post) gaat dan wel over het jaar 2014 en krijg 4019 euro terug.
Haha ik dacht het eerst ook dat het langer duurde. Maar ik heb vorig jaar op 28 april zonder aankondiging het geld op m'n rekening gekregen. Dus is volgens mij niet langzamer
Klopt, de meesten krijgen bericht eind april, begin mei. Maar ik meen dat er ook vaak al een aantal waren die eerder bericht kregen. En nu is het akelig rustig hier...
Volgt dit topic ook, maar het is inderdaad heel stil. Volgens mij heeft de belastingdienst nog niet veel uitbetaald😂
Whoep whoep. Zonder bericht belasting geld gestort gekregen. Net als vorig jaar en op dezelfde datum!
Hier ook geen bericht of geld We wachten ook netjes af Zou fijn zijn deze net voor de vakantie te krijgen!
Ik krijg voor het eerst terug.. Normaal altijd moeten betalen.. Dus ik ben benieuwt wanneer het komt🤗 Wanneer is meestal het gemiddelde ongeveer?
Voor 1 maart ingevuld is voor 1 juli bericht. Vaak wordt het in mei/juni gestort maar er zijn ook mensen die het in april krijgen. Zo vorige jaar mijn man ook in april het geld ineens op zijn rek zonder eerst bericht. En ik kreeg het eind juni vorige jaar. Ben benieuwd wanneer we het dit jaar krijgen, hopelijk voor de vakantie
Helaas nog niks. Geen bericht en geen storting. Vorig jaar ook tot eind juni moeten wachten. Ook geen ramp. Dan krijgt mn meisje een nog mooier verjaardagscadeau
Iemand enig idee hoe het kan dat sommige al hun geld hebben en andere pas eind juni? Gaat het op alfabet? Op binnenkomst?