Ik zie ook alles terug bij de belasting toeslagen enz.. Maar over de inkomstenbelasting krijg ik dus ook niet binnen
Nee, je zei dat dat dezelfde datum is. Maar dat is niet zo. Uit mijn hoofd zegt de Belastingdienst zelf volgens mij een dag of tien maximaal na de dagtekening.
Laat maar. Dat zeg ik niet, maar ik ga hier zeker geen welles-nietes spelletje van maken. Lees het zoals jij het wil.
Uiterlijk 1 juli inderdaad. Sommige hebben al bericht en zelfs geld ontvangen. Ik tot nu toe alleen bericht met dagtekening 30 april
Hier ook nog niks. Denk dat het nog wel even gaat duren aangezien het belastingkantoor 5 & 6 mei gesloten zijn
Ik hoop stiekem op 'opeens' geld op mij rekening staat . We zijn nu op vakantie dus ik zie niet of de post is bezorgd
Nou, duimen dus! Fiscus verstuurt eerste aanslagen inkomstenbelasting 2015 | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Morgen komt geen post dus mss vrijdag al wel? Oh dat wordt natuurlijk via Sandd bezorgd, dus ook geen idee wanneer die komen.
Ik hoop ook op snel bericht maar zal nog wel even moeten wachten. Heb het pas de 14de vorige maand gedaan geloof ik. Met wat voor een andere dingen kunnen ze inkomstenbelasting eigenlijk verrekenen? Weten jullie dat toevallig. Ik moet nog kreeg ik dit jaar pas te horen te veel gekregen zorgtoeslag terug betalen mogen ze dat verrekenen?
Ja volgens mij mogen ze alle openstaande belasting schulden verrekenen. Wat overblijft wordt op de rekening van de persoon gestort. Ik moest ook 187 euro betalen (geen idee waarvoor) en dat is ook verrekend met de teruggave