Wij moeten nog even geduld hebben, ons belastingmannetje komt ivm drukte de 29e pas. Ben echt rete nieuwschierig hoeveel wij dit jaar terug gaan krijgen 😁👍🏻
Nou ik wilde het zojuist ook gaan doen, maar de site is overbelast. Dus straks nog maar een poging wagen. Ben ook wel benieuwd hoeveel we terug krijgen. Ik vul 'm altijd zelf in en laat m'n vader vaak even controleren. De basis begrijp ik nu wel, maar we hebben in 2015 een nieuw huis gekocht, dus vrees dat hij toch nog een keertje mee mag kijken.
Onze aangifte laten we dit jaar door onze boekhouder doen omdat wij een ingewikkeld jaar achter de rug hebben met de aan- en verkoop van een huis en nog veel meer moeilijks. Normaal doe ik hem zelf altijd gelijk op 1 maart. Vandaag wel alle papiren naar de boekhouder gebracht, dus hij kan zijn best gaan doen. Hopelijk komt er een leuk bedrag uit.
Hier klopt er dus echt geen zak van. In een keer hebben we geen kinderen meer 😱 en dus geen recht op combinatiekorting. Net gebeld em het klopt inderdaad ik moet nu wachten tot de fout Is opgelost 😞
Weet iemand of je de kosten van de kaakchirurg kan meenemen in de aangifte? Verstandkies laten verwijderen?
Net ingevuld. En ik krijg niet veel terug, jammer hoor. Laag inkomen, geen kinderen, dus dan krijg je ook weinig terug.
Ik heb alles al wel nagekeken, maar ik durf hem nog niet te versturen. Manlief heeft maar liefst 3 werkgevers, 1 week ww en een faillissementsuitkering (salaris van 6 weken, Atv-dagen, Vakantiedagen en vakantiegeld) gehad in 2015. Alles wat het UWV in 2016 heeft uitbetaald over 2015 staat niet op de jaaropgave. Ik moet eerst even uitzoeken of dat klopt. Lijkt me dat uitkeringen over 2015 op de jaaropgave van 2015 moeten staan... Verder is het niet zo moeilijk. Even de giften erbij gepakt, die heb ik al gespecificeerd in Excel staan en verder hebben wij geen bijzonderheden.
Wat in 2016 is betaald staat inderdaad niet op de jaaropgave 2015. Dat hoef je volgend jaar als je de aangifte 2016 doet aan te geven. Gr. Minigirl Fiscaal jurist
Ik wilde alvast even kijken hoe ver ik kwam zonder hulp van mijn vader. Alles staat verder goed ingevuld alleen staat er bij het banknummer van mijn vriend een ing rekening. Hij zit helemaal niet bij de ing en ik ook niet. De zorgtoeslag komt altijd binnen op zijn rekening dus dan is het nu toch raar dat daar ineens een heel ander banknummer staat?? Hebben meer daar last van?
Ik kan niet beginnen omdat het maximale aantal mensen is ingelogd... nou ja...beetje waardeloos... ha ha
Zo iedereen krijgt een behoorlijk bedrag terug zeg, Ik heb hem net ingevuld... 1000 betalen Ik snap er geen snars van, ik laat het nu eerst narekenen door iemand die verstand van dit soort belastingzaken heeft
Als je deze kosten niet vergoed hebt gekregen van je zorgverzekeraar, dan mag je deze kosten inderdaad meenemen in je aangifte. Houdt er wel rekening mee dat er een drempelbedrag is voordat je zorgkosten kunt meenemen in je aangifte.
Jeetje wat is dit waardeloos zeg. Ben al sinds vanochtend bezig maar die site blijft overbelast. Ik geef het nu echt op