Oh wat een verrassing Net bericht via mijn overheid, dagtekening 14 mei Vriend nog niet en hij krijgt uiteraard weer het grootste bedrag terug
Hier ook dag tekening 12 mei en vandaag staat het erop!! Een deel na de spaarrekening en helaas een deel na een snelheidsboete van mijn man... Vanaf de dagtekening mogen ze er 5 werkdagen over doen om het geld over te maken.
Toch vindt ik het maar raar, bij mij staat het geld er al op, gisteren is het gestort. Mijn man die het grootste deel terug krijgt die heeft nog niet eens een brief ontvangen. Nog meer mensen die dit hebben? We hebben samen aangifte gedaan.
Ja ook hier beide de brief (digitaal) met dagtekening 14 mei, dus dat zal dinsdag wel worden Ik krijg overigens het grootste deel terug, dus dat is dus niet de reden waarom bij sommige van jullie de mannen nog geen brief hebben gehad
Hier ook de brief gekregen maar het bedrag is 1200 minder als dat voor ons was berekend, iemand dat ook weleens gehad?
Bij ons is t wel iets minder dan berekend maar niet schrikbarend.. 1200 is wel veel verschil. Het is bij ons overigens gelijk een definitieve. En misschien is t nog wel zo dat ik dan nog wat terug krijg, ik heb geloof ik nog geen bericht op mijn overheid. Wij hadden het zo verdeeld dat we alles bij mijn man hadden gezet, dat was voor ons gunstiger. Hij heeft ook al bericht gehad.
Oh en ik druk hier op versturen en krijg precies op dat moment een mail dat ik bericht heb op mijn overheid.. Ik ga even kijken!
Ja ik krijg dus ook nog een deeltje. Dat van mij en mijn man bij elkaar opgeteld komt op t bedrag wat er uit de berekening kwam. Dus bij ons klopt t dan.
Hier ook vandaag een mail dat er een bericht stond op mijn overheid. Dagtekening 14 mei. Mijn man heeft nog niets.
Ik ook bericht! Dagtekening 14 mei. Mijn man nog niks maar daar kwam ook niks uit. Idd direct een definitieve, is dat nieuw?