Als het vanmorgen nog niet op de ing staat dan komt het vandaag niet meer (mijn ervaring met belasting en ing). Ik ga uit van vrijdag kan het alleen maar meevallen als het eerder gestort is
Hier dagtekening 21 mei. Super snel bericht gehad dit jaar. Ging uit van eind juni. 1 maart meteen aangifte gedaan.
Even teruggekeken, vorig jaar had ik het op 13 mei al. Ik hoop dat ze er niet teveel vanaf wijken dit jaar. Nog geen bericht..
Helaas pindakaas. 3 maart aangifte gedaan maar geen brief/mijn overheid en geen storting. Nog afwachten dus.
Sprak mijn buurman net, morgen krijgen ze op zijn depot 400.000 blauwe enveloppen binnen op alleen zijn sorteerdepot van Sandd. Dus komende vrijdag vallen er weer aardig wat enveloppen op de mat door heel t land
Mijn man en ik hebben beide bericht gehad via mijn overheid. Dagtekening is 21 mei en allebei meteen de definitieve aanslag.
Dat zal er morgen of overmorgen zijn denk ik? 5 werkdagen na de dagtekening en maandag was geen werkdag voor de bank
Ik had het inmiddels wel verwacht, want de mensen met dagtekening 10/11 mei hadden het op 12 mei al... Maar het is nog vroeg! :-D