Hier ook, heb ff nagekeken. Dat betekend toch dat ze niet meer mogen veranderen toch? Goedgekeurd zeg maar
Eindelijk ook bericht via mijnoverheid! (hoewel geen mail gehad, maar bij nakijken stond er nu wel een bericht) dagtekening 21 mei! ;D staat nog niks op, ben benieuwd wanneer t komt! Tis trouwens 1 voorlopige en 1 definitieve aanslag... Das ook gek
Hier ook gelijk n definitieve... appart. Maare alleen mijn man heeft de brief.. ik nog niet. Maar geen geld nog.
Ja, hier ook bericht in mijn overheid! Definitieve aanslag met dagtekening van 28 mei. Ik heb trouwens op 1 april aangifte gedaan.
Dagtekening 28mei. Bericht in Mijnoverheid gehad. Hubby brief in de brievenbus gehad. Hij krijgt niks ik hoop dat ik volgende week mn geld krijg. Hier trouwens ook meteen definitieve berekening
Hier ook definitieve Maat hebben dit al paar jaar Zegt niks als hun uiteindelijk vinden dat toch niet klopt kan je alsnog over paar jaar terug betalen
Ik hoor ook een brief te hebben volgen mijnbelastingdienst maar heb nogeen niks. Wel fijn dat het er aan komt. 😊😊