Hier ook nog niks. Geen brief/mijn overheid/storting en ook nog niks op mijn belastingdienst. 3 maart aangifte gedaan. Hopelijk wel voor 1 juli bericht.
Gaat blijkbaar toch willekeurig. Ik heb aangifte gedaan op 29-04 en een dagtekening van 3 juni waarbij ik het geld al eergisteren binnen had.
Ik heb bericht gehad in mijniverheid Dagtekening is 3 juni en wel gelijk de definitieve dus daar ben ik erg blij mee..en me man moet betalen hahaha dus ik kan het trug storten niet erg hoor we houden nog genoeg over. En jij heb nog steeds geen bericht mischien deze week..!!!daar gaan we gewoon van uit
Ik heb 3 maart aangifte gedaan en nog niets gehoord hopelijk nu snel, kan het heel goed gebruiken na mijn rot scheiding dit jaar..
Vreemd. Wij waren te laat (met uitstel aangevraagd) ergens begin mei geloof ik. We hebben de brief al binnen. We krijgen wel belachelijk veel terug... het dubbele van normaal....
Hier afgelopen zaterdag bericht gehad, wel alleen van mij en niet van mijn man. Dagtekening is 10 juni, maar hopelijk al eerder binnen.
2 maart aangifte gedaan en nog steeds geen bericht. Nou ja, we zouden voor 1 juli bericht krijgen, dus het kan elk moment komen.
Hier ook nog steeds geen bericht, 8 maart aangifte gedaan. Ligt het aan mij, of lijkt het juist alsof hoe later je aangifte hebt gedaan des te eerder je bericht krijgt?
Hier ook dagtekening 3 juni, op 1 juni via Mijn Overheid bericht gehad en 3 juni de brieven binnen. Nog niets overgemaakt (ING) Maar ik vind het al heerlijk, dat we het nu al hebben.
Heel vreemd inderdaad. Maargoed, vorig jaar pas eind april aangifte gedaan en had het toen eind juni. Valt geen pijl op te trekken bij ze wat dat betreft.